کد خبر : 1287482 | 15 آذر 1394 ساعت 18:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده نیاز به تقویت دارد

خمیسی: حسرت المپیک این بار پایان می‌یابد

مدافع باتجربه پدیده امیدوار است در ادامه مسابقات با تقویت تیمش شرایط بهتر از گذشته شود.

خمیسی: حسرت المپیک این بار پایان می‌یابد
به گزارش "ورزش سه"، محمود خمیسی در رابطه با تعطیلی لیگ گفت: به هرحال در شرایطی قرار داریم که صعود به المپیک نیاز اول جامعه ورزش ما محسوب می شود همه ما باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.
وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که از تیم پدیده هم نماینده ای در تیم امید حضور دارد و برای مرادمند آرزوی موفقیت می کنیم. شکسته شدن طلسم حسرت 40 ساله حضور در المپیک با حضور چنین جوانان باانگیزه ای دور از دسترس نخواهد بود. به هرحال پدیده هم در این تعطیلات تلاش کرده تا به شرایط آمادگی مطلوبی دست یابد و مصدومان مان به شرایط بهتر برسند. به طور مثال من بعد از مصدومیتم حتی قادر به همراهی تیم در برابر ذوب آهن نبودم اما با توجه به شرایط تیم ناچار شدم در آن دیدار به میدان بروم.

محمود خمیس در ادامه درباره شرایط شان در ادامه مسابقات و نتایج این تیم گفت: پدیده از تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل شده است و نوسان ما در نتیجه هم به همین دلیل بوده است. به هرحال همه ما به دنبال این هستیم تا نماینده خوبی برای مشهد باشیم و آقای مهاجری هم تمام توان خود را برای این اتفاق به کار برده است. با کمی تقویت می توانیم شرایط بهتری را در ادامه مسابقات تجربه کنیم و امیدوارم بتوانیم هواداران پدیده و مسوولان این تیم را از نتایج راضی کنیم.

دیدگاه‌ها