کد خبر : 1287515 | 16 آذر 1394 ساعت 00:27 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

فولر: با شکست بارسا شگفتی‌ساز می‌شویم

مدیر ورزشی لورکوزن ضعف و پس‌رفت اخیر تیمش را به خط حمله این تیم مرتبط می‌داند.

فولر: با شکست بارسا شگفتی‌ساز می‌شویم
به گزارش "ورزش سه"، رودی فولر ،مدیر ورزشی بایر لورکوزن، معتقد است در نتایج ناامیدکننده‌ای که تیمش در فصل جاری در مقایسه با سایر مدعیان آلمانی کسب کرده، هاکان چالهان‌اوغلو و کریم بالعربی نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند.
این پیشکسوت فوتبال امروز در استودیوی شبکه دوم تلویزیون دولتی آلمان گفت:"  هاکان سال گذشته بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذاشت. خودش هم می‌داند که حالا چقدر افت کرده. حتی کریم بالعربی هم توانایی‌اش بیشتر از این چیزی است که می‌بینیم، در غی این صورت به تیم ملی دعوت نمی‌شد."
فولر که سال 1990 همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد، افزود:" بازیکنانی که سال گذشته بسیار مسلط کار می‌کردند، در حال حاضر آن فرم و کیفیتی که آن موقع داشتند را دیگر ندارند. باید یک فکری بکنیم و دوباره به سطح قبل برسیم."
بایر لورکوزن قرار است چهارشنبه همین هفته در ادامه مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید چمپیونزلیگ با بارسلونا روبرو شود. فولر در این زمینه با اظهار امیدواری درمورد اینکه چهره دیگری از تیمش ببیند، گفت:" همه ما می‌خواهیم بارسلونا را در لورکوزن مغلوب کنیم. ما یک تیم غیر قابل پیش‌بینی هستیم و من امیدوارم یک روز عالی را رقم زده و شگفتی خلق کنیم. فقط لازم است کمی شانس با ما یار باشد، زیرا تا اندازه‌ای امکان شکست حریف وجود دارد."

دیدگاه‌ها