کد خبر : 1287553 | 16 آذر 1394 ساعت 11:15 | 31.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم بایرن به برنابئو می رود؟

ادعای آ.اس: رئال خواهان جذب لواندوفسکی

رئال مادرید قصد دارد روبرت لواندوفسکی، ستاره این روزهای بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.

ادعای آ.اس: رئال خواهان جذب لواندوفسکی
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مثلث بی بی سی در طول فصل گذشته و این فصل، عملکرد قابل قبولی از خود به جای نگذاشته، سپیدپوشن به دنبال تقویت خط حمله خود هستند. روزنامه آ.اس نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شد که مدیربرنامه های لوا به همراه سفیر لهستان، در جریان دیدار رئال و ختافه که با برتری 4-1 سپیدپوشان همراه بود، به برنابئو دعوت شده بود تا مذاکراتی با رئال انجام دهد.
گفته می‌شود با جدایی احتمالی گواردیولا در پایان فصل، بایرن به دنبال جذب مربی است که برای این تیم نسلی جدید بسازد و تیم را از پایه بنا کند. در همین حال، ممکن است موقعیت لواندوفسکی که فصلی عالی را با بایرن پشت سر می‌گذارد به خطر بیفتد.

1079427


رئال که از زمان حضور لواندوفسکی در دورتموند خواهان جذب او بود، حال دوباره "عملیات لواندوفسکی" را شروع کرده و به نظر می‌رسد که در این راه مصمم است. احتمال محرومیت رئال از خرید بازیکن در تابستان وجود دارد و به همین علت، سیپیدپوشان می‌خواهند به در نقل و انتقالات زمستانی، مهاجم قابل اطمینان و با کیفیتی جذب کنند.

1079468

لواندوفسکی در سال 2103 و در دیدار دورتموند- رئال در دیدار رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ، 4 گل به رئال زد و از همان زمان در فهرست بازیکنان مورد علاقه فلورنتینو پرز قرار گرفت؛ هرچند او ترجیح داد در بوندس لیگا بماند و به بایرن بپیوندد اما شاید در آینده ای نه چندان دور پیراهن سفید رئال را به تن کند.
همچنین گفته می‌شود که رئال حقوق 12 میلیون یورویی برای لوا در نظر گرفته که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود

دیدگاه‌ها