کد خبر : 1287599 | 16 آذر 1394 ساعت 14:10 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی:حواشی قبل هیچ ربطی به من نداشت

ثبت قرارادادم به نظر استیماچ بستگی دارد

مدافع سپاهانی ها می گوید این روزها سخت مشغول تمرین با این تیم است تا در صورت تایید استیماچ قراردادش را با این تیم ثبت کند.

ثبت قرارادادم به نظر استیماچ بستگی دارد
به گزارش "ورزش سه"، علی احمدی در رابطه با آخرین وضعیت خود در تیم سپاهان گفت: به مدت سه هفته است که مشغول تمرین با تیم هستم تا بتوانم از نظر بدنی آماده شود و به شرایط بازی برسم. من از شرایط بازی دور بودم اما با پیوستن به تیم و انجام تمرینات سخت، سعی کردم خود را با تیم هماهنگ کنم و آماده بازی کردن باشم.

او راجع به ثبت قرارداد خود با این تیم ادامه داد: بهرحال در زمینه ثبت قراردادم با سپاهان نظر آقای استیماچ مهم است، ایشان شرایط من را می بیند و وضعیت بدنی و آمادگی برای بازی از نظر ایشان بسیار مهم است و من تلاش می کنم هرچه سریعتر به این شرایط برسم.

احمدی در رابطه با نوع کارکردن و مربیگری استیماچ گفت: ایشان مربی است که نظم و انضباط برایش اهمیت فوق العاده ای دارد، علاوه بر آن از نظر وی شرایط بدنی بازیکنان مشکل داشت و بسیار در تمرینات سخت گیر است و می خواد در ابتدا بدن ها را درست کند و بعد به سراغ کار تاکتیکی برود، وی در این مدتی که آمده فقط کار بدنی کرده است تا به نتیجه مطلوب خود از نظر آمادگی جسمانی برسد. آقای استیماچ نیاز به زمان دارد تا بتواند با توجه به برنامه هایی که دارد موفقیت های این تیم را بیشتر کند، او خوب می داند که به چه تیمی آمده است.

او در رابطه با حواشی و اتفاقات به وجود آمده که در نهایت منجر به جدایی فرکی از این تیم شد گفت: آن جریانات به من ارتباطی نداشت که بخواهم به آن فکر کنم، یعنی اصلا دوست ندارم به چیزی جزء آماده کردن خودم برای بازی ها فکر کنم، این روزها من پر از انگیزه هستم تا بتوانم در خدمت سپاهان باشم و باعث ایجاد موفقیت های جدید برای تیم شوم.

دیدگاه‌ها