کد خبر : 1288275 | 19 آذر 1394 ساعت 12:55 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سخت ترین قرعه به تراکتور خورد

خوروش: گروه سپاهان آسان‌تر است

سرپرست سپاهان پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و شناخت حریفان ایرانی عقیده دارد تفاوت چندانی بین تیم های حاضر در این رقابت ها نیست.

به گزارش "ورزش سه"، خوروش گفت: تیم ها تقریبا در یک سطح هستند و نمی شود گفت کدام تیم بهتر است و کدام تیم بدتر چون تیمی را در گروه ها می بینید که پارسال در لیگشان سوم بوده اما امسال در جایگاه اول قرار دارد. به طور ظاهری اگر بخواهم به گروهی که ما در آن قرار داریم، من فکر می کنم در گروه خوبی نسبت به تیم های دیگر قرار داریم.

1079980

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که کدام گروه ایرانی سخت ترین گروه است گفت: به نظر من سخت ترین گروه، گروه تراکتور است. گروه ما گروه خوبی است و تعادل دارد چون النصر در امارات به آن صورت قهرمان نیست و تیم دوم جدول رقابت هایشان است و لوکوموتیو هم تیم سوم ازبکستان و تیم الاتحاد هم تیم چهارم عربستان است و به همین دلیل من فکر می کنم رقابت سختی نخواهیم   داشت.

خوروش در پایان گفت: 2 بازیکن خارجی مان به تیم بازمی گردند و یکی، دو بازیکن خوب هم در نیم فصل به تیم ما اضافه می شوند و امیدوارم با این تغییرات تیم خوبی را ببنیدیم و زنگ تفریحی برای تیم های دیگر نباشیم.

دیدگاه‌ها