کد خبر : 1288477 | 20 آذر 1394 ساعت 15:46 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسا

انریکه: خیال هواداران از مسی راحت باشد

بارسلونا فردا پیش از عزیمت به ژاپن، از هفته 16 لالیگا در نوکمپ مقابل دپورتیوو لاکرونیا قرار خواهد گرفت.

انریکه: خیال هواداران از مسی راحت باشد
به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از دو تساوی در لالیگا برابر والنسیا و در لیگ قهرمانان برابر لورکوزن، امیدوار است که به روند پیروزی بازگشته و بتواند با شکست دپور، فاصله 2 و 4 امتیازی خود با اتلتیکو و رئال را حفظ کند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، در نشست خبری امروز خود گفت:" در بارسلونا همه حتی خانواده من به جام جهانی باشگاه ها در ژاپن فکر می کنند و این خطرناک است. ما پیش از حضور در این تورنمنت، بازی حساسی برابر دپورتیوو پیش رو داریم که حریف خطرناکی است.
آنها دراین فصل تنها یک بازی خارج از خانه خود را واگذار کرده اند و در رده ششم قرار دارند. از سبک بازی این تیم خوشم می آید، خوب دفاع می کنند و در حمله نیز زهردار هستند. این تیم فاصله بسیار با دپوری دارد که در آخرین بازی فصل گذشته برای سقوط نکردن مقابل ما قرار گرفت.
اگر نتوانیم فردا پیروز شویم، اتفاق ناخوشایندی پیش از سفر به ژاپن خواهد بود و به همین دلیل از بازیکنانم می خواهم وطیفه خودشان را در زمین انجام دهند و از هواداران هم می خواهم با حضور در ورزشگاه و حمایتشان، ضمن کمک به کسب پیروزی، بازیکنان را برای سفر به ژاپن بدرقه کنند."

انریکه در مورد وضعیت مسی گفت:" خیال هواداران راحت باشد چون مسی در بهترین شرایط خودش قرار دارد."

نیمار:" او پس از اطلاع از مصدومیت، کارهای روتین برای بهبودی خود را انجام می دهد. انگیزه او بالاست و می خواهد به جام جهانی باشگاه ها برسد. او در اولین سال حضورش در بارسا مشکلاتی در وفق دادن خودش با فضای جدید داشت ولی فصل گذشته توانست توانایی های خودش را نشان دهد.امسال هم در اوج قرار دارد و در هر بازی، چیز جدیدی از او می بینیم. پرکردن جای نیمار به لحاظ نفری غیر ممکن است و در بازی فردا باید بصورت تیمی این خلا را پوشش دهیم."

دیدگاه‌ها