کد خبر : 1288532 | 21 آذر 1394 ساعت 07:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش: در ظاهر گروه بدی نداریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا رضایت داریم و امیدوارم موفق باشیم.

خوروش: در ظاهر گروه بدی نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رسول خورش در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی سپاهان با تیم‌های النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده دیدار الاتحاد عربستان - الوحدت اردن در گروه A اظهار داشت: تیم‌ها در آسیا همه در یک سطح هستند به طوری که تیمی که سال گذشته در عربستان قهرمان شده اکنون در رتبه سوم جدول قرار دارد یا العین فصل گذشته در امارات قهرمان شد، اما الاهلی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت. این نشان می‌دهد تیم‌ها در آسیا تقریباً در یک سطح هستند، همان‌طور که ما فصل گذشته قهرمان شدیم و امسال در لیگ در رتبه‌هایی پایین‌تر قرار داریم.

وی افزود: با توجه به هم‌گروهی‌مان با النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده دیدار الاتحاد عربستان - الوحدت اردن از حضور در این گروه راضی هستیم و به نظرم در گروه نسبتاً راحتی حضور داریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره هدف این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استراتژی و هدف ما و تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات قهرمانی است. مطمئناً هیچ تیمی هدفی جز قهرمانی ندارد و ما هم برای همین هدف خواهیم جنگید. مطمئناً دوست نداریم تیم هشتم، شانزدهم یا سی‌ودوم لیگ قهرمانان شویم.

خوروش درباره اینکه آیا کادرفنی سپاهان پیش از قرعه‌کشی پیش‌بینی از حریفان این تیم داشته است یا نه، گفت: ما هیچ صحبتی با کادرفنی در خصوص قرعه‌کشی نداشتیم، بلکه آنها منتظر بودند تا حریفان‌مان مشخص شوند و سپس در این باره صحبت کنند. مطمئناً کادرفنی به خوبی حریفان را آنالیز خواهد کرد تا برای دیدار با آنها با بهترین شرایط حاضر شویم. به نظرم در ظاهر قضیه تیم‌های همگروه ما بد نیستند و از قرعه‌کشی راضی هستیم.

دیدگاه‌ها