کد خبر : 1288643 | 21 آذر 1394 ساعت 16:41 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

با قلعه نویی به ملوان نرفته بودم

همدانی:مشکل ممنوع‌الخروجی‌ام حل می شود

ستار همدانی مربی تراکتورسازی معتقد است تراکتورسازی با نتیجه‌گیری مقابل استقلال شروع خوبی در لیگ خواهد داشت.

همدانی:مشکل ممنوع‌الخروجی‌ام حل می شود
همدانی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در ابتدای حضور ما در تراکتور یک سری مشکلاتی وجود داشت که الحمدلله با مدیریت امیر خان و عباسی و همکاری مردم خوب تبریز حل شد و آرامشی بر تراکتورسازی حاکم شد.

او در مورد چند دستگی هواداران تراکتور در مورد حضور قلعه نویی نوی، ادامه داد: طبیعی است که در تیم‌های پر طرفدار این شرایط وجود دارد که هوادارها سلایق مختلفی در مورد انتخاب سرمربی دارند. در استقلال هم همین شرایط وجود داشت. شما اشاره کردید که این مساله کار کردن در تراکتورسازی را سخت‌تر خواهد کرد باید بگویم که کار تا سخت نباشد، انجامش لذتی ندارد.

وی افزود: تراکتور واقعاً تیم خوبی است. این تیم البته نقاط ضعفی هم دارد که تلاش می‌کنم در نیم‌فصل دوم با تغییرات کمی که ایجاد می‌کنیم، شرایط بهتر می‌شود. البته بازیکنان تراکتور در حال حاضر هم خوب هستند و تمام تلاششان را برای نتیجه‌گیری تیم انجام می‌دهند.

همدانی با اشاره به بازی‌های که تا پایان نیم‌فصل اول باقیمانده است، گفت: ما سعی می‌کنیم تا نیم فصل تنها روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم. دیدار فردا مقابل استقلال خیلی برای ما مهم است. بعد از آن باید به بازی با استقلال اهواز فکر کنیم و پس از آن به دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال در جام حذفی برسیم.

مربی تراکتورسازی در مورد حضورش در کادر فنی تراکتورسازی گفت: در مورد اینکه من چرا انتخاب شدم باید از خود امیرخان سؤال کنید ولی من و آقای ایمان عالمی همه تلاشمان را می‌کنیم تا تراکتور نتیجه بگیرد. ما تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های آقای قلعه‌نویی را در تیم پیاده کنیم. به نظر من حق هر سرمربی است که کادر خودش را انتخاب کند من در ابتدای فصل همراه امیرخان به ملوان نرفتم ولی باز هم از طریق پیامک و زنگ برای ایشان آرزوی موفقیت کردم. الان هم که در کنار امیر خان در تراکتور هستم امیدوارم که حضور ما تأثیر مثبت در تیم داشته باشد و منشا خیر باشد.

همدانی که ابتدای فصل عنوان کرده بود مشکلات مالی‌اش با تراکتورسازی که از لیگ یازدهم وجود داشته باعث شده که او ممنوع‌الخروج شود، او در این مورد گفت: تا امروز من هیچ صحبتی در مورد مشکلات مالی که از قبل وجود داشته انجام ندادم و به قصد کمک و همراهی امیرخان به تبریز آمده‌ام، اما از لیگ یازدهم که من در تراکتور بودم مشکلاتی وجود داشت که باعث ممنوع‌الخروج شدن من هم شد. امیدوارم در آینده این مشکلات هم برطرف شود.

او در مورد بازی فردا مقابل استقلال، افزود: صد در صد رویارویی بازیکنان بزرگ کادر فنی قوی دو تیم لیگ برتری تراکتور و استقلال می‌تواند، جذاب و زیبا باشد. به‌خصوص اینکه هر دو تیم هم هواداران پر تعدادی دارند که آنها را حمایت می‌کنند. استقلال هم کادر فنی خوب و مهره‌های ارزشمندی دارد ولی این تیم هم ضعفهایی دارد که ما در این فرصت کوتاهی که وجود داشت روی آن کار کردیم و امیدواریم بتوانیم با نتیجه‌گیری در این بازی شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

دیدگاه‌ها