کد خبر : 1289514 | 24 آذر 1394 ساعت 18:06 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

از عملکرد شاه محمدی ناراضی نیستیم

پنجعلی: تیم‌‎های پایه پرسپولیس پاک پاکند

محمئ پنجعلی مدیر تیم های پایه پرسپولیس اکثر بازیهای مهم تیم های مختلف پایه را از نزدیک تماشا میکند،او بعد از باخت 6-2 تیم امید پرسپولیس برابر استقلال اعضای تیم را به جلسه فراخواند،بعد از جلسه تیم های پایه با پنجعلی به گفتگو نشستیم.

پنجعلی: تیم‌‎های پایه پرسپولیس پاک پاکند
به گزارش "ورزش سه"، پنجعلی عملکرد تیم امید را مورد انتقاد قرار داده و گفت تیم امید ما به ضعف دفاع باخت، ما در نیمه اول باید 4 گل می‌زدیم اما نه تنها گل نزدیم که از 6 گل 4 گلمان روی اشتباه 100 درصد بود، دیداری که باید 5-2 به نفع ما می‌شد را باختیم.

پنجعلی درباره علت تغییر ادموند بزیک با جمشید شاه محمدی می‌گوید: ادموند عزیز ما بوده و هست اما دوستان تنها در بازی‌های پایه بازی با استقلال را می‌بینند و بازی‌های دیگر را مورد توجه قرار نمی دهند، ما در رتبه چهاردهم بودیم اما از روزی که جمشید آمده 3 برد آورده و به رتبه نهم صعود کرده‌ایم.

پنجعلی به یک نکته جالب دیگر هم اشاره کرده و بعد نتیجه گیری در رده تیم‌های پایه را چندان مهم نمی‌داند. او می‌گوید: کسی نمی‌داند تیم امید بارسلون وامید بایر مونیخ کجاست اما همه می‌دانند که از تیم‌های پایه آنها بازیکنان بزرگی بیرون می‌آیند شما ببینید که بعد سازندگی در رده پایه مهم‌ترین وجه کار تیم‌های این رده است، ما در این رده سازندگی کرده‌ایم و آخرین محصولات این سازندگی بازیکنانی مثل میلاد کمندانی و سید علی فاطمی هستند.

پنجعلی درباره کسانی که اتهام  استفاده از بازیکنان پولدار در رده تیم‌های پایه را می‌زنند می‌گوید ظاهراً من را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که خدا را شکر آن‌قدر دارم که به این پول‌ها نیاز ندارم و اگر منظورشان مربیان تیم‌های تحت نظر من است باید بگویم اگر مورد خاصی وجود داشت به من بگویید و رفتار و واکنش من را ببینید اما تا جایی که من از بچه‌ها شناخت دارم پرسپولیس در رده تیم‌های پایه پاک‌ترین تیم‌ها را دارد.

دیدگاه‌ها