کد خبر : 1289645 | 25 آذر 1394 ساعت 12:32 | 76.3K بازدید | 11 دیدگاه

یک باتجربه و سه جوان در صدر

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم (جدول)

هافبک – مهاجم کهنه کار ذوبی ها تاکنون توانسته عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم را از آن خود کند. مهدی رجب زاده با 6 پاس گل این عنوان را تا پایان هفته چهاردهم از آن خود کرده است.

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم (جدول)
به گزارش "ورزش سه"، نکته قابل توجه در انتخاب بهترین پاسورها این است که گرفتن یک ضربه پنالتی در صورت گل شدن، امتیازی به اندازه یک پاس گل دارد و در صورت گل نشدن نیز نیم امتیاز به آن بازیکن اختصاص داده می شود.

مهدی رجب زاده 6 پاس گل؛ ذوب آهن

1035828

هافبک مهاجم باتجربه گل محمدی با 6 پاس گلی که برای مهاجمان تیمش ارسال کرده نام خود را به عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرده است، رجب زاده که سابقه بازی در تیم های مس کرمان و فجرسپاسی شیراز و تیم های الامارات و الظفره امارات را دارد در این فصل توانسته بیش از هر زمان دیگری(با توجه به بازی های انجام داده) برای تیمش مثمرثمر باشد.

فرشاد احمدزاده 4 پاس گل؛ پرسپولیس

1071805

هافبک هجومی پرسپولیسی ها بعد از اینکه از جمع سرخ پوشان جدا شد در تراکتورسازی توانست خود را تثبیت کند و بعد از بازگشت به جمع پرسپولیسی ها خود را به عنوان یکی از بازیکنان موثر نشان داد و در دقایقی که بازی های پرسپولیس به میدان رفت توانست 4 پاس گل برای هم بازیانش ارسال کند.

روح اله سیف الهی 4 پاس گل؛ استقلال خوزستان

1035585

هافبک نفوذی تیم عبداله ویسی بازی های خود در لیگ پانزدهم را طوفانی آغاز کرد اما بعدا به دلیل مصدومیت تعدادی از بازی های تیمش را از دست داد و به همین دلیل نتوانست روند ابتدای فصل خود را ادامه دهد. سیف الهی 4 پاس گل برای خوزستانی ها به دست آورد.

مهدی ترابی 4 پاس گل؛ سایپا

1078554

هافبک جوان سایپا که در انتهای لیگ گذشته توانست خود را در ترکیب منتخب مجید جلالی تثبیت کند در لیگ پانزدهم نیز بدون شک یکی از پدیده هایی بود که حتی در تیم ملی و کارلوس کی روش نیز خود را تحمیل کرد. ترابی که در ترکیب ثابت سایپا قرار دارد تاکنون 4 پاس گل برای تیمش مهیا کرد.

مهدی طارمی 6 پنالتی

1078403

ستاره پرسپولیسی ها تاکنون شش پنالتی به دست آورده است که دو پنالتی به گل تبدیل شده و چهار پنالتی نیز از دست رفته است از حیث دریافت پنالتی و تاثیرگذاری آن در بازی پرسپولیسی ها می توان گفت که این مهاجم که این روزها ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر نیز محسوب می شود نام خود را در جدولی غیر از جدول گلزنان نیز ثبت کرده است.

محمد غلامی 3 پنالتی

1072855

بعد از مهاجم پرسپولیسی ها محمد غلامی دومین بازیکنی است که توانسته با پنالتی هایی که برای تیمش دریافت کند تاثیر گذاری زیادی در بازی های استقلال اهواز داشته باشد و جالب اینکه هر 3 پنالتی که غلامی گرفته است به گل تبدیل شده است. البته غلامی به جز این سه پنالتی یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

1080960

دیدگاه‌ها