کد خبر : 1289674 | 25 آذر 1394 ساعت 14:39 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی خط حمله تیم آقای گل جهان

نیم نگاه صبا به دروزاه رحمتی

صبا چهار مهاجم آماده در لیست خود دارد و باید دید علی دایی که لقب آقای گلی جهان را یدک می‌کشد از کدامیک در بازی با استقلال استفاده خواهد کرد.

نیم نگاه صبا به دروزاه رحمتی
به گزارش"ورزش سه"، هفته آخر نیم فصل اول با دیدار مهم استقلال و صبای قم در آزادی همراه خواهد بود، دیداری که نبرد تفکرات علی دایی و پرویز مظلومی است و علی دایی امیدوار است با پیروزی در آزادی استقلال را پشت سر بگذارد. البته صبای قم یک تیم محکم از نظر دفاعی است و گل نخوردن شرط اصلی بازی آنهاست و مطمئناً بدون تفکر در آزادی حمله نخواهد کرد و به دنبال ضدحملات خواهد بود. این تیم برای ضدحملات خود بازیکنانی دارد که می‌توانند دروازه رحمتی را به طور جدی تهدید کنند.

علی دایی که لقب آقای گلی جهان را یدک می‌کشد چهار بازیکن آماده در خط حمله خود دارد و باید دید از کدامیک در شروع بازی استفاده خواهد کرد.

جلال‌الدین علی محمدی:

جلال‌الدین عالی محمدی بهترین عملکرد را بین عوامل هجومی این تیم دارد، او که به عنوان وینگر برای تیم دایی بازی می‌کند تا کنون برای صبای قم 4 گل زده و سه پاس گل داده است. او در فاز هجومی یکی از خطرناک ترین بازیکنان صبا به حساب می‌آید و می‌تواند خط دفاع استقلال را آزار دهد.

1080568

محمد قاضی:

مهاجم بلند قامت قمی‌ها باید این بار برابر تیم اسبقش قرار بگیرد، او که برابر فولاد خوزستان که تیم سابقش به حساب می‌آمد درخشیده بود امیدوار است بتواند در بازی با استقلال درخشش خود را تکرار کند. دایی سرمربی تیم صبا روی شوت‌ها و قدرت سر زنی محمد قاضی حساب کرده است و امیدوار است بتواند عصای دست او برابر استقلال شود. محمد قاضی این فصل موفق به زدن سه گل برای تیمش شده است.

1039694

محمد اوسانی:

 محمد اوسانی مهاجم 22 ساله صبای قم پس از چند هفته مصدومیت به بازی برابر استقلال رسیده است و امیدوار است بتواند در این بازی از تکنیک و سرعت فوق العاده خود برای کمک به تیمش استفاده کند. اوسانی در این فصل یک گل برای تیم صبای قم به ثمر رسانده است و همچنین در برابر سپاهان یک پاس گل داده است. علی دایی سرمربی صبا روی سرعت اوسانی حساب ویژه‌ای در ضدحملات برابر دفاع قدرتی استقلال خواهد کرد.

1036771

کریم اسلامی:

کریم اسلامی 29 ساله پس از دوری یک ساله از مس کرمان به صبای قم بازگشت و توانسته تا اینجای کار بازی‌های قابل قبولی برای تیمش انجام دهد. اسلامی بازیکن باهوش تیم دایی می‌تواند درزمان های خاص از فوتبال بهترین تصمیم را بگیرد و تیمش را به موفقیت برساند. او در این فصل موفق به زدن یک گل و پاس گل شده است.

1072917

دیدگاه‌ها