کد خبر : 1290249 | 27 آذر 1394 ساعت 20:58 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: خداحافظی کمالوند بخاطر ناراحتی بود

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز ، بحث خداحافظی فراز کمالوند را به ناراحتی وی از نتیجه بازی مربوط دانسته.

سمندر: خداحافظی کمالوند بخاطر ناراحتی بود
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر در این رابطه گفت:موضوع خاصی در این مورد وجود ندارد و در روزهای آتی و در آرامش تصمیم مناسب اتخاذ می شود.

غلامرضا سمندر بعد از تساوی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در دقایق پایانی سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

سمندر با اشاره به روند رو به رشد تاکتیکی تیم در هفته های اخیر اظهار داشت: هر چند امروز شاهد بازی زیبایی نبودیم اما تا دقایق پایانی نتیجه لازم را گرفته بودیم و با دقت بیشتر بازیکنان می توانستیم نیم فصل اول را با امتیاز بالاتر و جایگاه بهتر در جدول به پایان ببریم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص اظهارات فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی و موضوع خداحافظی وی از بازیکنان، ابراز داشت: ایشان بدلیل ناراحتی از نتیجه بازی این اظهارات را بیان کرده و موضوع خاصی نیست، فراز کمالوند پس از چند روز استراحت و پیگیری درمان بیماری معده اش ، در فضایی آرام نسبت به بهبود شرایط تصمیم گیری های لازم اتخاذ می شود.

سمندر عملکرد تیم در نیم فصل اول را راضی کننده دانست و عنوان داشت: در مقایسه با دوفصل گذشته از وضعیت به مراتب مناسب تری برخورداریم و تحقق این موضوع حاصل حمایت های مالک باشگاه و هیأت مدیره و تلاش های کادر فنی تیم است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فولاد تبریز پتانسیل کسب جایگاه بالاتر در نیم فصل اول را داشت، گفت: به هر حال باید از زحمات کادر فنی، بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه که شرایط لازم برای عملکرد بهتر تیم را فراهم کردند، تشکر کنم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش، افزود: انشالله با اتخاذ تصمیمات لازم در روزهای آینده، شرایط مطلوب تری را برای نیم فصل دوم فراهم می کنیم.

دیدگاه‌ها