کد خبر : 1290300 | 28 آذر 1394 ساعت 08:46 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

خوروش: روی دور بدشانسی هستیم، اما

نوبت خوش‌شانسی‌های سپاهان هم می‌رسد

سرپرست سپاهان گفت: درحال حاضر سپاهان روی دور بدشانسی است، اما نوبت خوش‌شانسی‌های‌مان هم می‌رسد.

نوبت خوش‌شانسی‌های سپاهان هم می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خوروش  درمورد دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و فقط نتیجه نگرفتیم.

وی درمورد اینکه چرا سپاهان روی دور نبردن افتاده است، گفت: فوتبال است و بدشانسی می‌آوریم و فعلا روی دور بدشانسی هستیم، اما مطمئن باشید نوبت خوش‌شانسی‌های‌مان هم می‌رسد.

خوروش گفت:‌ فوتبال خوبی مقابل پدیده انجام دادیم و 5-6 فرصت صد درصد را از دست دادیم و از آن طرف تنها توپی که آمد، روی یک اشتباه فردی گل شد.

سرپرست سپاهان تأکید کرد: علی احمدی در نخستین حضورش در این فصل، یکی از بازیکنان خوب سپاهان بود، ضمن اینکه هادی عقیلی به خاطر مصدومیتی که داشت، تیم را همراهی نکرد.

وی درمورد عملکرد استیماچ گفت: این مربی کروات عملکرد خوبی داشته است، اما بدشانسی و بسته بودن دست کادر فنی به خاطر مصدومان و محرومانی که در هفته‌های اخیر داشته‌ایم، باعث شده است تا در هفته‌های اخیر نتیجه لازم را نگیریم.

خوروش در پایان گفت: به آینده تیم خوش‌بین هستم. در حال حاضر نیم‌فصل هم تمام شد و یک مقدار خیال‌مان راحت شد، ضمن اینکه با اضافه شدن دو بازیکن برزیلی مطمئناً نیم‌فصل دوم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.



دیدگاه‌ها