کد خبر : 1290411 | 28 آذر 1394 ساعت 14:05 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

آبشک: در زدن ضربات اخر بی دقت هستیم

هافبک ملوان می گوید: امیدوارم که این بدشانسی دست از سر تیم بردارد.

آبشک: در زدن ضربات اخر بی دقت هستیم
به گزارش "ورزش سه، محمد ابشک هافبک تیم ملوان در باره دیدار دیروز با تیم سیاه جامگان خراسان
گفت: ما در چند بازی گذشته هم فوتبال خوبی بازی میکنیم و هم موقعیتهای خوبی داریم شاید قبلا زیاد خوب فوتبال بازی نمیکردیم و موقعیت هم زیاد ایجاد نمیکردیم ولی در چند بازی اخیر تیممان عالی بازی میکند خیلی هم موقعیت از دست می دهیم جدا از اینها بدشانسی هم داریم و امیدوارم که این بدشانسی دست از سر تیم بردارد چون تیم ما از لحاظ فوتبالی خیلی فوتبال زیبا و روانی بازی می کند. امیدوارم که به همراه بازی زیبا نتیجه هم بدنبال داشته باشد، داوری ها هم که در چند هفته اخیر خیلی به ضرر ما بوده چون در بازی با سایپا، صبا و در بازی دیروز پنالتی مسلم را برای ما نگرفتند. ما باید در زدن ضربات اخر خیلی دقت کنیم.

وی درادامه گفت: تیم ما مشکل فنی ندارد چون از لحاظ بدنی کاملا آماده ایم و وقتی فوتبالی به این روانی بازی می کنیم و در شرایط خوبی هستیم فقط توپهایمان گل نمی شود و این بار روانی که از نتیجه نگرفتن روی تیم است را از عدم گلزنی و زدن ضربات آخر  است که یک سری مشکلات روحی هم داریم که اگر مشکلات مالی حل شود صد در صد روی بازیکن و عملکرد فکری بازیکن تاثیر مثبت می‌گذارد و به تیم خیلی کمک میکند ما با تمام وجود به میدان می رویم و با جان و دل برای ملوان بازی می‌کنیم ، ما مشکل فنی نداریم فقط توپ هایمان گل نمی شود. تیمی که در هر بازی 8ال 10 موقعیت گل دارد یعنی اینکه مشکل فنی ندارد وقتی ما در زدن ضربات اخر بی دقتیم که نمیشود کاری کرد و ما باید بیشتر تمرین کنیم و خودمان را بهتر کنیم تا ضربات نهایی را بهتر بزنیم.

آبشک در پایان گفت: هواداران ملوان عاشق ملوان هستند و فقط اسم ملوان برایشان مهم است و ما بازیکنان هم به عشق این هواداران به زمین می رویم برای اینکه اسم ملوان که تنها نماینده فوتبال شمال ایران است را بالا نگه داریم و دل این هواداران را شاد کنیم من و همه بازیکنان و بزرگان تیم برای این هدف تلاش می کنیم از مسئولین تیم خواهش میکنم که مشکلات تیم را حل کنند و کادر فنی تیم هم همه تلاش خود را برای نتیجه گرفتن انجام می دهد باید به آینده امیدوار باشیم چون روند رو به رشدی داریم.

دیدگاه‌ها