کد خبر : 1290914 | 30 آذر 1394 ساعت 14:19 | 92.6K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی مسی از هواداران ریور (عکس)

لئو مسی که خود یکی از هواداران ریورپلاته است؛ روز گذشته پس از به ثمر رساندن گل اول بارسا به این تیم، با ژست جالبی از هواداران ریور عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، همین عکس روی جلد نشریه اوله، پرتیراژترین نشریه ورزشی کشور آرژانتین رفته است. اوله با تیتر بزرگان اینگونه هستند، به رفتار محترمانه مسی پس از گلزنی و شکست ریور از بارسا اشاره کرده و نوشته است :" ریور مقابل یکی از بزرگترین تیم های تاریخ فوتبال نتوانست کاری از پیش ببرد؛ با اینکه با شجاعت مقابل این تیم به میدان رفت. مسی پس از زدن گل اول بارسلونا از هواداران ریور عذرخواهی کرد؛ گلی که به کمک دستش به ثمر رساند. 20 هزار هوادار ریور می توانند با آرامش خاطر به خانه بازگردند."

1081993

لازم به ذکر است که مسی در دوران کودکی مدتی در آکادمی فوتبال ریورپلاته حضور داشت اما مسئولان این باشگاه قدر او را ندانستند و او برای درمان مشکل ژنتیکی خود راهی بارسلونا شد و به آکادمی فوتبال بارسا "لاماسیا" پیوست.
نکته جالب اما توهین هواداران ریور به مسی در فرودگاه توکیو بود. عده ای از هواداران متعصب ریور در حال بازگشت به آرژانتین، با مشاهده مسی در فرودگاه، با پرتاب آب دهان و انواع توهین ها، او را بخاطر گلزنی به تیمشان مورد شماتت قرار دادند. اوله با اشاره به همین مساله، این اتفاق را در مقابل عذرخواهی مسی از هواداران ریور پس از گلزنی قرار داده است.

دیدگاه‌ها