کد خبر : 1290948 | 30 آذر 1394 ساعت 16:45 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دانیلو: رونالدو می تواند به هواداران اعتراض کند

کریستیانو رونالدو روز گذشته در هنگام بازی مقابل رایو، وقتی سوت های اعتراضی هواداران رئال را شنید، به این مساله واکنشی منفی نشان داد.

دانیلو: رونالدو می تواند به هواداران اعتراض کند
به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان باثبات رئال در فصل جاری، بعلاوه حذف شرم آور این تیم از کوپا دل ری به دلیل استفاده از یک بازیکن محروم در مقابل کادیز باعث شده تا هواداران رئال از هر فرصتی برای اعتراض به بازیکنان، مربی تیمشان رافا بنیتس و رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز استفاده کنند. این مساله روز گذشته در بازی مقابل رایو نیز تکرار شد که مورد اعتراض رونالدو قرار گرفت.

دانیلو، بال راست برزیلی رئال، در واکنش به این موضوع به خبرنگاران گفت:" هواداران همیشه حق دارند و زمانی که اعتراض می کنند یعنی یک جای کار ما ایراد دارد. توقع آنها این است که بهتر از اینها بازی کنیم. البته بازیکنان رئال همه حرفه ای هستند و به بازی در چنین سطی و با این همه فشار عادت دارند.

در مورد رونالدو باید بگویم که او یک الگو است و به نوعی نماینده سایر بازیکنان. او می تواند به این اعتراضات واکنش نشان دهد اما هم او و هم سایر بازیکنان سخت تلاش می کنند تا این وضعیت تغییر پیدا کند. ما به توانایی های مربیمان هم ایمان داریم. بنیتس بهترین مربی برای رئال است."

دیدگاه‌ها