کد خبر : 1291398 | 02 دی 1394 ساعت 14:07 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

سمندر: با انتقال کیانی به تراکتور موافقت کردیم

گسترش فولاد تبریز با انتقال مهدی کیانی به ترکتورسازی موافقت کرد.

سمندر: با انتقال کیانی به تراکتور موافقت کردیم
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر در واکنش به درخواست باشگاه تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن مهدی کیانی اظهار داشت: پس از درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر تمدید حضور سامان نریمان جهان و سعید آقایی در این تیم تا پایان فصل، ما علیرغم نیاز به آنان، با این موضوع موافقت کردیم، اما طی روزهای  اخیر، تیم همشهری باردیگر درخواستی جهت انتقال مهدی کیانی به این تیم  و بازگرداندن سامان نریمان جهان در نیم فصل دوم لیگ برتر به گسترش فولاد اعلام نمود.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه چنین تعاملی، بیشتر حالت یکطرفه پیدا کرده، افزود: بروز چنین وضعیتی در فوتبال حرفه ای بی معنا است و اینگونه تعامل قابل درک نیست، اما با این حال با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از  بهم ریختن تمرکز تیمی مان، جلسه ای را با کادرفنی برگزار کرده و به بررسی موضوع پرداختیم و در نهایت تصمیم نهایی بر آن شد که با درخواست آنان موافقت کنیم و بار دیگر یکی از بازیکنان ارزشمند مان را به این تیم واگذار کنیم.

سمندر با تاکید بر اینکه، با بروز شرایط کنونی، سیستم تاکتیکی تیم دچار تغییر می شود و این موضوع برای گسترش فولاد تبعات بدنبال خواهد داشت، گفت: با در نظر گرفتن حالت کنونی که برخلاف میل و رغبت ما است، به هرحال باید راهکاری پیدا می کردیم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص وضعیت سامان نریمان جهان نیز عنوان داشت: همانگونه که پیش تر نیز گفته ایم، ما به این بازیکن نیاز داریم و از بازگشت وی استقبال می کنیم. از همین رو، براساس توافق، سامان نریمان جهان در نیم فصل دوم لیگ برتر به جمع ما اضافه می شود.

غلامرضا سمندر در پایان اظهاراتش گفت: امیدواریم که تیم تراکتورسازی با فراهم شدن شرایط لازم، به موفقیت بیش از پیش دست یابد.

دیدگاه‌ها