کد خبر : 1291916 | 05 دی 1394 ساعت 11:11 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دایی بعد از گل زدن احساس خاصی داشت

بیاتی‌نیا: وقتی 90دقیقه بازی می‌کنم یعنی جوانم

محسن بیاتی نیا مهاجم تیم فوتبال سی‌ساکت تایلند معتقد است که تایلند تا 5 سال آینده می‌تواند جزو تیمهای قدرتمند آسیا باشد.

بیاتی‌نیا: وقتی 90دقیقه بازی می‌کنم یعنی جوانم
به گزارش "ورزش سه"، محسن بیاتی نیا در نظرسنجی این ماه کارشناسان فوتبال تایلند به عنوان برترین بازیکن ماه دراف سی سوکت انتخاب شد. بعد از این انتخاب، شبکه اختصاصی ورزشی کشور تایلند مصاحبه مفصلی با این بازیکن انجام داده که طی آن 18 سؤال ورزشی از بیاتی‌نیا پرسیده شده است. در این مصاحبه بیاتی‌نیا در مورد مسائلی مثل زندگی در تایلند، شرایط لیگ این کشور، تفاوت فوتبال باشگاهی تایلند با حوزه خلیج فارس، شرایط خودش  پاسخ داده است.

محسن بیاتی‌نیا در مورد در فوتبال تایلند گفت: از یک شهر بزرگ یعنی تهران به سی‌ساکت آمده‌ام. این شهر با اینکه کوچک است اما مردمان مهربان، خوش‌رو و فهیمی دارد.

وی ادامه داد: با اینکه سی‌ساکت برای سال دوم هست که به لیگ حرفه‌ای صعود کرده اما هواداران همه جا پشتوانه ما بوده‌اند و همیشه سعی و تلاششان این بوده که تیم را تنها نگذارند. خوشحالم از اینکه این مردم فوتبالدوست هستند. چون روز اول فکرش را هم نمی‌کردم که شهر به این کوچکی تا این اندازه تماشاگر داشته باشد.

بیاتی‌نیا افزود:  قهرمانی آسیا را به دست آورده‌ام و 3 بار هم در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌ام و قهرمانی ایران با تیم‌های مختلف را هم به کسب کرده‌ام. به همین دلیل خوشحالم از اینکه به افتخاراتی که برای یک فوتبالیست آرزو است به همه آنها رسیده‌ام.

در بخشی از مصاحبه تلویزیون تایلند با نشان دادن تصویری از استادیوم آزادی و بازیکنانی مثل دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا، در مورد همبازی بودن بیاتی نیا و دایی در تیم ملی سؤال می‌کند. او در این مورد گفت: دایی همیشه آرزویش این بود که برای تیمش گلزنی کند و وقتی هم گل می‌زد واقعاً نمی‌شد احساسش را با بازیکن دیگری تشبیه کرد چون یک احساس خیلی خاص داشت. یک مهاجم همیشه آرزویش گلزنی است. من هم افتخار این را داشته‌ام با علی دایی همبازی باشم البته اواخر فوتبال دایی با او در تیم ملی بازی کرده‌ایم و من خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام. برایم افتخار بزرگی بوده که با بازیکن بزرگی مثل دایی همبازی بوده‌ام.

وی در خصوص مقایسه فوتبال تایلند با فوتبال کشورهای عربی گفت: در کشورهای عربی از بازیکنان گران‌قیمت اما پا به سن گذاشته مانند ژاوی استفاده می‌شود اما فوتبال تایلند از بازیکنان جوان خودش استفاده می‌کند که این کار خیلی بهتر است. به نظرم فوتبال تایلند در چند سال آینده پیشرفت بیشتری نسبت به تیم‌های عربی خواهد داشت. این علاقمندی که در فوتبال تایلند می‌بینیم باعث خوشحالی من است و این احساس را دارم که فوتبال تایلند تا 5-6 سال دیگر می‌تواند خودش را به سطح اول فوتبال آسیا برساند.

بازیکن اف سی سوکت تایلند، افزود: یک فوتبالیست حرفه‌ای باید زندگی خوب،  تغذیه و استراحت مناسب داشته باشد و از همه مهم‌تر باید تمرین خوب داشته باشد. یک فوتبالیست حرفه‌ای وقتی تمام این فاکتورها را کنار هم می‌گذارد آن زمان دیگر سن فقط یک عدد است. 34 یا 35 سال فقط یک عدد است و وقتی شما می‌توانی در فوتبال 90 دقیقه بازی کنی یعنی هنوز آمادگی کامل را داری. خوشحالم که می‌توانم در این شرایط آب و هوایی 90 دقیقه بازی کنم.

مهاجم سی‌ساکت افزود: خوشحالم از اینکه سی‌ساکت توانسته به فینال تویوتا کاپ برسد. ما بازی بزرگی را در فینال پیش رو داریم. بوریرام تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. چون فینال یک بازی است پس نمی‌توان برنده را از قبل مشخص کرد. اما برایم خوشایند است که تیمم در تایلند توانسته تا فینال صعود کند.

بیاتی‌نیا گفت: سی‌ساکت تیمی است که از لیگ دسته دوم به لیگ حرفه‌ای صعود کرده اما تیم‌های دیگر در کشور تایلند هستند که بازیکنان بزرگی و بین‌المللی دارند. بین سی‌ساکت و بوریرام تفاوت‌هایی وجود دارد اما باید با تمرین و تلاش بیشتر خود را به سطوح بالاتر برسانیم.

دیدگاه‌ها