کد خبر : 1291925 | 05 دی 1394 ساعت 10:25 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی کمک مربی بایرن از آمدن آنچلوتی

کمک مربی بایرن با استقبال از آمدن آنچلوتی اعلام کرد از او با تمام توان حمایت خواهد کرد.

خوشحالی کمک مربی بایرن از آمدن آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، هرمان گرلاند که در حال حاضر دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی باواریایی‌ها است، از ژوئن سال آینده کارلو آنچلوتی را به عنوان مافوق خودش خواهد داشت.
این کمک‌مربی 61ساله که در مونیخ به "ببر" معروف است و از 25 سال پیش تا کنون بی‌وقفه در باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کرده، طی سال‌های حضورش در کادر فنی با مربیان بزرگی چون لوئیز فان‌خال، یوپ هاینکس و گواردیولا همکاری داشته است.
او امروز در واکنش به خبر عدم تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی‌اش و آمدن کارلو آنچلوتی ایتالیایی به جای او ضمن ابراز خوشحالی به "بیلد" گفت:" دوست دارم برای هر مربی کمک‌کننده باشم و باور هم دارم که اینگونه هستم. اینرا بزودی کارلو آنچلوتی هم خواهد دید. امیدوارم!"
او درمورد سایر مربیان بایرن که تا کنون با آنها همکاری کرده نیز اظهار داشت:" پپ یک نابغه است؛ نبوغی که در تاکتیک نشان می‌دهد بی‌همتاست. در یوپ هاینکس اما بیش از هر چیز شخصیت انسانی‌اش مرا تحت تاثیر خود قرار داد و البته سبک رهبری‌اش."
گرلاند درمورد فان‌خال هلندی که اخیرا در کادر فنی منچستریونایتد انتظارات را برآورده نکرده و از اینرو این روزها در جزیزه انتقاداتی به او می‌شود، هم گفت:" او هم بدون شک یک متخصص است. من در بایرن کنار سرمربیان عالی عالی فعالیت نکردم، بلکه کنار سرمربیان عالی عالی عالی فعالیت کار کردم! و از تابستان آتی هم اجازه دارم همکاری با یک سرمربی درجه یک دیگر را تجربه کنم."

دیدگاه‌ها