کد خبر : 1292106 | 05 دی 1394 ساعت 19:25 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1-0 لستر

پیروزی شیرین لیورپول بر لستر صدرنشین

دیدار تیم های لیورپول و لسترسیتی لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود لیورپول خاتمه یافت تا قرمزهای آنفیلد با شکست دادن صدرنشین، باخت سنگین هفته قبل به واتفورد را جبران کرده باشند.

پیروزی شیرین لیورپول بر لستر صدرنشین
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و لستر در شرایطی به مصاف هم آمده بودند که لستر در صدر و لیورپول در رده دهم قرار داشت. تیم شگفتی ساز لستر با هدایت رانیری و دو ستاره ارزشمندش جیمی واردی و ریاض محرز به آنفیلد آمده بود تا روند بردهای خود را تداوم ببخشد و در سوی دیگر نیز شاگردان یورگن کلوپ پس از شکست سنگین هفته گذشته در زمین واتفورد، با انگیزه جبران مافات به مصاف تیم صدرنشین آمده بودند.

نیمه اول را می توان نیمه لیورپول دانست و با وجود اینکه گلی از خط دروازه ها عبور نکرد، این تیم میزبان بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها فرصت های گلزنی خلق کرد. اولین موقعیت جدی گل بازی را کوتینیو در دقیقه 4 خلق کرد اما شوت کات دار او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

همین بازیکن در ادامه بازهم می توانست لیورپول را پیش بیندازد اما ضربه او را اشمایکل مهار کرد. اشمایکل تا دقیقه 15 دو موقعیت عالی دیگر را نیز از اوریگی گرفت تا لستر همچنان دروازه خود را بسته ببیند.

پس از این حملات، لستر روی حرکت خود محرز می توانست به گل برسد اما ساخو قبل از واردی به توپ رسید و آن را راهی کرنر کرد. لیورپولی ها در نیمه اول توسط لالانا و امره جان نیز می توانستند به گل برسند اما ضربات آنها با اختلاف اندک به بیرون رفت تا قرمزهای آنفیلد با بدشانسی نیمه اول را بدون گل زده به رختکن بروند. از حوادث دیگر نیمه اول می توان به مصدومیت همسترینگ دیووک اوریگی اشاره کرد. بنتکه بجای این مهاجم بلژیکی وارد زمین شد.

1082794

روند بازی در نیمه دوم تا لحظه به ثمر رسیدن گل لیورپول نیز مشابه نیمه اول بود و قرمزها بی تاب برای رسیدن به گل برتری، نیمه دوم را شروع کردند. پس از چند فرصت خوب گلزنی که با بی دقتی بازیکنان لیورپول از دست رفت، سرانجام این تیم در دقیقه 63 توسط بنتکه به گل رسید.
همکاری خوب لالانا و کوتینیو از راست، با سانتر کوتاه و دقیق ستاره برزیلی همراه شد؛ بنتکه توانست این پاس خوب را با یک بغل پای محکم به قعر دروازه لستر بفرستد تا لیورپول 1-0 پیش بیفتد.

پس از این گل، لستر برای جبران جلو کشید و دقیقه 74 می توانست روی پاس هوث و ضربه دایر به گل تساوی نیز دست یابد اما با واکنش خوب مینیوله، این توپ راهی کرنر شد.

دقایق واپسین برای لیورپولی ها سخت و نفسگیر بود چون لستر برای جبران گل سراسر حمله بود و حتی دقیقه 89 می توانست روی ضربه دایر به گل برسد اما امره جان با دخالت به موقع خود توپ را راهی کرنر کرد تا لیورپول کماکان برنده دیدار باشد. این نتیجه تا به انتها نیز باقی ماند و لیورپول موفق شد در یک بازی حساس با تک گل بنتکه بر لستر صدرنشین غلبه کرده و 27 امتیازی شود. لستر نیز با این باخت ممکن است امشب و در صورت پیروزی آرسنال، صدر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها