کد خبر : 1292200 | 06 دی 1394 ساعت 11:02 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی: سرپرست برای طارمی تصمیم می‌گیرد

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد تیم روسی به مهاجم سرخپوشان گفت: طبیعی است که در این مورد سرپرست باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

عبدی: سرپرست برای طارمی تصمیم می‌گیرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسین عبدی در رابطه اقدامات باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل گفت: مطمئنا باشگاه طبق خواسته‌های سرمربی تیم اقدامات لازم را انجام خواهد داد. علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه نیز پیگیر تقویت تیم در نیم فصل خواهد بود.

وی در رابطه با وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس افزود: به هر حال مشکلات زیادی وجود داشت که باشگاه خیلی از این مشکلات را حل کرده است. اما هنوز بخشی از آنها پابرجا است که باشگاه در تلاش است تا آن‌ها را نیز حل کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه علی دایی از این باشگاه درخواست صورت حساب مالی کرده، خاطرنشان کرد: هر کس طبق وقت و انرژی که گذاشته باید هزینه‌ای دریافت کند. این حق طبیعی دایی و سایر طلبکاران است که حق‌شان را درخواست کند. باشگاه باید طبق قرارداد‌هایی که وجود دارد، نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کند و حق طلبکاران پرداخت شود.

عبدی در رابطه با پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم چچنی روسیه برای جذب مهدی طارمی اظهار کرد: من از این مساله اطلاع چندانی ندارم و فکر نمی‌کنم درخواست رسمی‌ برای این انتقال به باشگاه رسیده باشد. البته در خصوص این موضوع طاهری به عنوان سرپرست باشگاه تصمیم گیرنده است.

وی در رابطه با اینکه منوچهر شفقتیان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در واکنش به وجود مافیا و فساد در فوتبال لب و دهان خود را دوخته و اعتصاب غذا کرده، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم. ولی چنین موضوعی واقعا تکان‌دهنده است که یک پیشکسوت فوتبال بخواهد چنین کاری را انجام دهد. قطعا باشگاه این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها