کد خبر : 1292535 | 07 دی 1394 ساعت 15:03 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: روی نوار بدشانسی هستیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سایپا فقط یک موقعیت آن هم روی ضربه ایستگاهی داشت و بازی را برد.

آقایی: روی نوار بدشانسی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، عباس آقایی گفت: مقابل سایپا در نیمه اول خیلی بهتر از حریف بودیم و چندین موقعیت خوب داشتینم اما سایپا دنبال ضد حمله بود. ما روی این حربه سایپا کار کرده بودیم و سایپا فقط روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و بعد 11 نفره دفاع کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا مستحق این 3 امتیاز نبود؛ گفت: تنها موقعیت آنها همین ضربه ایستگاهی بود. شاید زمانی که حمله می‌کردیم سایپا روی ضد حملات یکی دوتا موقعیت داشت اما در شرایط طبیعی سوار بازی بودیم. البته سامان نریمان جهان و سید مهدی سید صالحی اولین بازی شان برای ما بود و زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند.

وی به ایلنا گفت : هر چند سیدصالحی دور از فوتبال بوده و چند ماه است بازی نکرده اما از نظر بدنی شرایط خوبی دارد. در تیم ما اسم ها اصلا مهم نیستند و هر کسی سرحال و آماده باشد بازی می کند. در این یک هفته سید صالحی از نظر بدنی آماده بود و ما را متقاعد کرد که بازی کند. ما در خط حمله کسی را می خواستیم که بتوانیم از او استفاده کنیم و سید صالحی را گرفتیم و استفاده هم کردیم.

آقایی در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد شرایط خوبی ندارید؛ گفت: ما به لحاظ فوتبالی خوب هستیم اما در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته ایم. روی بدشانسی بوده که نتیجه نگرفتیم و فعلا روی نوار بدشانسی هستیم اما بعد از تعطیلات لیگ بهتر می شویم. با حضور پیمنتا در خط حمله هم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها