کد خبر : 1292748 | 08 دی 1394 ساعت 10:37 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج خوب صبا ادامه‌دار است

علی‌محمدی: پنالتی نزدنم مهم نیست

هافبک صبای قم پیروزی در بازی پیش رو با نفت تهران را در روند تیمشان برای ادامه فصل موثر می‌داند.

علی‌محمدی: پنالتی نزدنم مهم نیست
جلال‌الدین علی‌محمدی که با زدن پنج گل و دادن سه پاس گل امتیازآورترین بازیکن صبا در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود در گفت‌وگو با "ورزش سه" عنوان می‌کند از اینکه پنالتی تیمش در بازی اخیرشان با استقلال اهواز را به او ندادند تا آمار گل‌هایش بالاتر برود ناراحت نیست و موفقیت صبا را مهم‌تر از هر چیزی می‌داند.

هدفمان جبران شکست استقلال تهران بود

می‌دانستیم بازی سختی با استقلال اهواز داریم چون این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و آمده بود در زمینش نتیجه بگیرد. مساوی به درد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خورد ولی با توجه به اینکه ما نتیجه خوبی مقابل استقلال تهران نگرفته بودیم می‌خواستیم با سه امتیاز از اهواز خارج شویم و جبران مسابقه هفته گذشته‌مان را کنیم. پیش‌بینی بازی راحتی مقابل استقلال اهواز نمی‌کردیم چون آنها برابر تراکتورسازی و نفت تهران بازی قابل قبولی ارائه داده بودند و فقط به دلیل کم تجربگی نتیجه را واگذار کردند. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم اما استقلال اهواز مثل همیشه مقابل ما بازی نکرد.

تعطیلات لیگ و اهمیت بازی با نفت

فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم. در نیم‌فصل بازیکنان استراحت می‌کنند و به صلاحدید کادر فنی ممکن است تیم تقویت شود. اردویی در وقفه لیگ خواهیم داشت که مطمئنا به روند صبا کمک می‌کند. بازی پیش رو با نفت تهران خیلی مهم است و به امید خدا اگر سه امتیاز را از این مسابقه بگیریم شرایطمان خوب می‌شود و در ادامه لیگ این برد کمکمان می‌کند.

تیم‌ها روی نفت حساب ویژه بازی می‌کنند

نفت کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازی سختی خواهیم داشت ولی ما به پیروزی در این مسابقه احتیاج داریم و امیدواریم با استفاده از امتیاز میزبانی به سه امتیاز دست پیدا کنیم. نفت از شخصیت تیمی خوبی برخوردار است و نمی‌شود گفت چون چند بازی نتیجه نگرفته از شرایط آرمانی‌اش به دور است. نفت جزء تیم‌هایی هستند که حریفانشان روی آنها حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

قرعه می‌افتد و گل ‌می‌زنم

گل زدن من یک کار تیمی است و اگر همدلی و کمک بازیکنان نباشد این اتفاقات نمی‌افتد. این نتیجه یک تاکتیک گروهی است که در تمرینات روی آن کار می‌کنیم و مداوم انجام می‌دهیم. اینکه توپ آخر به من ختم می‌شود نکته مثبتی برای من است. روز بازی قرعه به من می‌افتد و خدا را شکر گل می‌زنم.

بازیکنان صبا خودخواه نیستند

100 درصد هر بازیکنی دوست دارد گلزنی کند و برای تیمش مفید باشد اما برای همه بازیکنان صبا موفقیت و نتیجه گرفتن تیم از هر چیزی مهم‌تر است و گلزنی یا پاس گل دادن خیلی فرق نمی‌کند. هر کسی نزدیک تیم ما است این موضوع را به خوبی فهمیده که بازیکنان صبا خودخواه نیستند و همه در خدمت تیم هستند که این مسئله در نتایج خوب این فصل تیم ما موثر بوده است.

قاضی پنالتی‌زن اول صباست

اصلا پنالتی نزدن من مقابل استقلال اهواز مهم نبود. اینطور مسائل اصلا در تیم ما اهمیت ندارد. پنالتی‌زن اول صبا محمد قاضی است و آقای دایی این را از قبل تعیین کرده بود. اصلا مهم نیست چه کسی پنالتی می‌زند چون فقط فکر من و سایر بازیکنان صبا کسب پیروزی تیم است. اگر 100 پنالتی دیگر هم باشد اصلا مهم نیست بزنم. خدا را شکر پنالتی را قاضی گل کرد و توانستیم با اختلاف گل بالاتری استقلال اهواز را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها