کد خبر : 1292934 | 09 دی 1394 ساعت 11:27 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش مهاجم تمام‌کننده ندارد

نصرتی: دربی تبریز مسالمت‌آمیز است

محمد نصرتی مدافع گسترش که سابقه بازی در تراکتورسازی را هم دارد معتقد است که دربی تبریز برخلاف دربی سرخابی، مسالمت‌آمیز است.

نصرتی: دربی تبریز مسالمت‌آمیز است
نصرتی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: از امروز در تبریز برف می‌بارد، بارش برف هم نعمت خداست ولی باعث می‌شود که شرایط بازی و سرما کار بازیکنان را در زمین سخت‌تر کند.

او ادامه داد: گسترش به لحاظ ارائه فوتبال زیبا و مالکیت توپ عملکرد خوبی دارد، ولی من قبول دارم که ما در خط حمله زهردار نیستیم. یعنی در تیممان تمم کننده نداریم. کسی که از موقعیت‌ها گل بسازد، نداریم و همین مساله باعث می‌شود در  بعضی از بازی‌ها باوجود شایستگی، نتیجه نگیریم.

وی افزود: البته در نیم‌فصل دوم و تا الان ۳،۲ بازیکن به ما اضافه شدند، نریمان جهان، پیمنتا و حمیدی که صد در صد به ما کمک می‌کنند تا شرایطمان در آینده بهتر شود. بعد از بازی با تراکتور هم تعطیلات فرصت خوبی است تا ما نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

نصرتی در مورد حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی، گفت: حضور آقای قلعه‌نویی ۱۰۰ درصد در تراکتور مثبت بوده و می‌بینیم که از سه بازی که این تیم بعد از تغییر کادر فنی داشته موفق شده در دو دیدار سنگین و خارج از خانه، مقابل استقلال اهواز و نفت نتیجه بگیرد. آقای قلعه‌نویی کارنامه‌اش در فوتبال ایران مشخص است و من امیدوارم که حضور ایشان به تراکتور کمک کند.

مدافع گسترش با اشاره به باخت مقابل سایپا در هفته گذشته، افزود: سایپایی‌ها اصلاً مقابل ما موقعیتی نداشتند. یک ضربه کاشته به سود آنها گرفته شد که میداوودی همان توپ را تبدیل به گل کرد. تیم ما موقعیت‌های بیشتری داشت و مخصوصاً در دقایق پایانی بازی دو فرصت خوب را از دست دادیم.

«دربی تبریز مسالمت‌آمیز است» او اضافه کرد: در مقایسه با دربی استقلال و پرسپولیس، دربی تبریز شرایط متفاوتی دارد و خیلی مسالمت‌آمیز برگزار می‌شود و اصلاً از آن کری خوانی‌ها و شرایط حساس خبری نیست. من تجربه بازی در دربی در هر دو تیم تبریزی را دارم و واقعاً اینجا شرایط کاملاً با دربی سرخابی متفاوت است.

او در پایان گفت: شما از من در مورد گل زدن در دربی سؤال کردید در حال حاضر بیشتر تمرکزم روی خط دفاع است ولی اگر فرصتی باشد حتماً سعی می‌کنم روی کرنرها جلو بروم و گل بزنم.

دیدگاه‌ها