کد خبر : 1293020 | 09 دی 1394 ساعت 15:15 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

سیر نزولی رئال، همه چیز از دوبی شروع شد

30 دسامبر معمولا در فوتبال اسپانیا شاهد انجام بازی های زیادی نیستیم اما همین تاریخ برای رئال مادرید زمان هایی که به میدان رفته حاوی دو خاطره تلخ است.

سیر نزولی رئال، همه چیز از دوبی شروع شد
به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که رئال در 30 دسامبر به میدان رفته به سال گذشته بر می گردد که در یک بازی دوستانه در امارات با نتیجه 4-2 از میلان شکست خورد. رئال که به تازگی قهرمان جام جهانی باشگاه ها شده بود، با داشتن رکورد 22 برد متوالی به مصاف میلان رفت و اولین شکست خود پس از ماه ها را مقابل این تیم متحمل شد.

رئالی ها پس از این بازی دوستانه که با اهداف اقتصادی برگزار شد، سفری طولانی به اسپانیا داشتند؛ در حالیکه سه روز بعد باید در زمین والنسیا به میدان می رفتند؛ خستگی ناشی از همین سفر باعث شد رئال مقابل والنسیا 2-1 ببازد که مقدمه ای بود بر افت این تیم در لالیگا و اروپا.

رئال در ادامه توسط اتلتیکو از کوپا دل ری حذف شد و مقابل همین تیم در لالیگا 4-0 باخت. رئال همچنین پس از شکست در زمین بیلبائو، صدر را به بارسلونا واگذار کرد و با شکست 2-1 از آبی اناری ها در نوکمپ، مسیر برای قهرمانی بارسا را هموار کرد. رئال در لیگ قهرمانان نیز در نیمه نهایی نتوانست از یووه گذر کند و فصل را به بدترین شکل به اتمام رساند. این در حالی بود که بارسلونا سفر اقتصادی خود به قطر برای انجام بازی دوستانه را لغو کرد و همانند رئال در تله نیفتاد که در نهایت به کسب سه گانه برای این تیم منجر شد.

رئالی ها آخرین بازی رسمی خود در 30 دسامبر را نیز سال 1990 تجربه کرده اند؛ دیداری که با شکست 0-4 این تیم در برنابئو مقابل اوساسونا همراه شد. امروز در مقابل سوسیداد چه سرنوشتی در انتظار کهکشانی هاست؟

دیدگاه‌ها