کد خبر : 1293101 | 09 دی 1394 ساعت 18:32 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

حق‌وردی: باید هر طور شده سپاهان را ببریم

دفاع وسط سبزپوشان اصفهان می‌گوید باید برای نزدیک شدن به قهرمانی هرطور شده سپاهان را از پیش رو بردارند.

حق‌وردی: باید هر طور شده سپاهان را ببریم
به گزارش "ورزش سه"، حجت حق‌وردی در مورد پیروزی مقابل ملوان گفت: چون هفته قبل به استقلال‌خوزستان باختیم و چند هفته پشت هم نباخته بودیم، بچه‌ها به باخت عادت ندارند و اعصابمان بعد از بازی با استقلال‌خوزستان به هم ریخت که کادرفنی با ما صحبت کرد و از لحاظ روانی ما را آماده دیدار با ملوان کرد. خدا را شکر توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او که در دیدار با ملوان در پست دفاع وسط تنها بود و هم‌پستی‌هایش محمدی که مصدوم شده بود و نژادمهدی که تازه مصدومیتش به اتمام رسیده به میدان رفت در این باره ادامه داد: اولین بار بود که در سمت چپ دفاع وسط بازی می‌کردم و در کنار من علی همام را قرار دادند خود من خیلی نگران بودم اما شکر خدا دفاع را خیلی خوب جمع کردیم.

این بازیکن در مورد دربی اصفهان می‌گوید:  توانستیم با پیروزی در بازی مقابل ملوان هم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم و هم اینکه انگیزه‌مان برای بازی با سپاهان بالا رفته امیدوارم این دیدار را ببریم و تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد بازگشت نژادمهدی که هم‌پستی‌اش محسوب می‌شود نظرش را اینگونه بیان کرد: او 10 روزی است که با تیم ما تمرین می‌کند و در بازی با ملوان هم کنار تیم بود. به هر حال ذوب‌آهن در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و اینکه چه کسی به میدان برود، به کادرفنی و آقای گل‌محمدی مربوط می‌شود و من هم سعی می‌کنم همین شرایط خوب را حفظ کنم.

این بازیکن در مورد آمار خوبی که از خود در ذوب‌آهن برجا گذاشته و این هفته نامش در تیم منتخب ورزش سه قرار گرفت می‌گوید: از 13 بازی که امسال بازی کردم، تنها یک باخت آورده‌ایم و 7 بازی گل نخوردیم. اگر آن یک باخت کارم را خراب نمی‌کرد، الان در تمام بازی‌هایی که به میدان رفته بودم تیمم برده بود و این یک رکورد بسیار خوب بود. از سایت شما بابت اینکه نام من را در تیم منتخب هفته قرار داد تشکر می‌کنم و خوشحالم که در بازی با ملوان که در خط دفاع دست تنها نیز بودم، توانستم خوب کار کنم.

دیدگاه‌ها