کد خبر : 1293261 | 10 دی 1394 ساعت 16:15 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

فرمول جدید بارسلونا برای جذب نولیتو

لوئیس انریکه در نشست های خبری یک ماه اخیر خود بارها تاکید کرده است که برای تقویت مجموعه تیمش، نیاز به خرید در نقل و انتقالات زمستانی حس می شود.

فرمول جدید بارسلونا برای جذب نولیتو
به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای موندودپورتیوو، دنیس سوارز و نولیتو، شانس های اصلی پیوستن به بارسلونا در ماه ژانویه هستند. سوارز یک هافبک هجومی است ولی بارسا به یک مهاجم مرکزی نیز نیاز دارد که برای این منظور، روی جذب نولیتو، ستاره سلتا اصرار دارد.

مدیران سلتا برای فروش بهترین بازیکن خود رقم فسخ قرارداد او یعنی 18 میلیون یورو را تقاضا کرده اند اما بارسا به دلیل رعایت فیرپلی مالی، نمی تواند چنین مبلغی را در ژانویه پرداخت کند.

با این حال به دلیل پافشاری های لوئیس انریکه، مدیران بارسا قصد دارند پیشنهاد جدیدی به سلتایی ها بدهند. این پیشنهاد بدین صورت است که بارسلونا نولیتو را در نیم فصل دوم بصورت قرضی به خدمت خواهد گرفت با این شرط که او را تابستان آینده با رقم 18 میلیون یورو خریداری کند و در صورت انصراف از این تصمیم، مبلغی به عنوان خسارت به سلتا بپردازد که در هر دو صورت سلتا از این انتقال سود خواهد برد. باید دید این فرمول جدید به کار بارسلونا خواهد آمد یا مدیران سلتا مخالفت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها