کد خبر : 1293264 | 10 دی 1394 ساعت 15:24 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

په په: برکناری بنیتس ایده ی خوبی نیست

په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید، با هرگونه تغییر مربی در نیم فصل مخالف است و آن را ایده ی خوبی نمی داند.

په په: برکناری بنیتس ایده ی خوبی نیست
به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای رافا بنیتس در رئال مادرید خوب پیش نمی رود و صندلی او لرزان تر از همیشه است. شاید اگر درخشش رونالدو در بازی شب گذشته مقابل سوسیداد که دو گل از سه گل رئال را به ثمر رساند نبود، بنیتس امروز جای خود را به مربی دیگری می داد.

بنیتس معتقد است که کمپینی علیه او و باشگاه رئال مادرید تشکیل شده است. په په در پایان بازی با سوسیداد و در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" هر کسی عقیده خود را دارد؛ بنیتس، ما و رسانه ها. مهم این است که رسانه ها اجازه دهند ما با خیالی آسوده به کارمان ادامه دهیم. از هواداران هم می خواهم که کنارمان باشند.

در رئال این رئیس باشگاه است که تصمیم گیری های مهم را انجام می دهد و پس از او مربی قرار دارد. ما هم وظیفه خودمان را انجام می دهیم. باید به تصمیمات رئیس و مربی باشگاه احترام گذاشت. باید همه باهم متحد باشیم و به این فکر کنیم که می توانیم قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شویم.

من معتقدم تغییر مربی در نیم فصل، اصلا ایده ی خوبی نیست؛ چون مربی جدید با سیستم های مخصوص خود می آید و وفق پیدا کردن با آنها زمان خواهد برد که این خوب نیست. تجریه تحلیل ها در مورد تیم باید در انتهای فصل صورت بگیرد."

دیدگاه‌ها