کد خبر : 1293956 | 13 دی 1394 ساعت 14:33 | 236.4K بازدید | 23 دیدگاه

صادقی رفت، باشگاه به دنبال انتقال سوشا

گزارشی از خانه تکانی در دروازه پرسپولیس

استخدام یک دروازه‌بان تراز اول تبدیل به مطالبه اصلی پرسپولیسی‌ها از بازار نقل و انتقالات نیم فصل شده است.

گزارشی از خانه تکانی در دروازه پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان که در این پست در نیم فصل اول لطمه زیادی خورده‌اند، با جدایی ایمان صادقی قطعا دروازه‌بان جدیدی را به جمع خود اضافه می‌کنند. دروازه‌بانی که هنوز مشخص نیست برای جانشینی سوشا مکانی به پرسپولیس می‌آید یا قرار است ذخیره ستاره حاشیه‌های قرمزپوشان باشد. سوشا که فصل گذشته در دوره مربیگری علی دایی به عنوان یک ستاره از فولاد به پرسپولیس پیوست، در یک و نیم فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را در جمع قرمزپوشان پشت سر گذاشته است. او از نظر فنی گلر خوبی است و جزو نفرات دعوت شده به تیم‌ملی هم هست اما در طول رقابت‌های امسال هفته‌ای نبوده که اخبار حاشیه‌ای مربوط به این گلر متولد شهر انزلی چشم‌ها را به خود خیره نکند. مکانی امسال بازی‌های بسیاری را به دلیل محرومیت از دست داده و به دلیل علاقه برانکو به او حتی سرمربی پرسپولیسی‌ها هم به سختی می‌تواند از او دفاع کند، در حال حاضر و با توجه به موضوع تکان دهنده بازداشت او، کار سوشا را باید تمام شده تلقی کرد.

مکانی در روزهای گذشته برای حل مشکلش به حراست فدراسیون فوتبال سرزده اما امروز اتفاق دیگری برای او افتاد و در میان حیرت اهالی فوتبال بازداشت شد. در عین حال باشگاه پرسپولیس نیز که از سرزبان افتادن این دروازه‌بان به هیچ وجه راضی نیست، به دنبال راهی برای ختم این ماجرا می‌گردد. در حال حاضر وضعیت ادامه کار سوشا در پرسپولیس 3 ضلع مختلف دارد؛ باشگاه، برانکو و شخص خود او. برانکو در این فصل هرگز سختی در نقد یا مخالفت سوشا به زبان نیاورده و او نیز با سرمربی تیم و مربی گلرها رابطه بسیار مناسبی دارد. اما باشگاه بدون آنکه اعلام موضع رسمی کند به دنبال گلرهای دیگر است.
 
در حال حاضر نام‌هایی مثل علیرضا بیرانوند، پاشنکو، محسن فروزان و محمدباقر صادقی به عنوان گزینه‌های پرسپولیس مطرح شده‌اند. گلرهایی که هر یک در صورت حضور در پرسپولیس شرایط متفاوتی را رقم می‌زنند. در شرایط فعلی مساله اصلی به توافق رسیدن با باشگاه‌هایی مثل نفت است که بعید است به سادگی از نامی مثل بیرانوند بگذرد. گلری که شایعه حضورش در پرسپولیس بیش از پیش شنیده می‌شود اما نفت با موضع محکم طوری رفتار می‌کند که اگر قرار به معامله با پرسپولیس باشد، نفع حداکثری را از این ماجرا ببرد.

با وضعیت فعلی پرسپولیس یک گلر ذخیره مطمئن نیز نیاز دارد که نام هایی مانند امیر عابدزاده و ... مطرح هستند.

آخرین خبر

امروز ساعتی بعد  از انتشار خبر بازداشت مکانی این خبر تکمیلی نیز بیرون آمده که امکان فسخ یک طرفه قرارداد سوشا مکانی و خروج او از فهرست پرسپولیس وجود دارد . گفته می شود با این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند این دروازه‌بان را از لیست تیم‌شان کنار گذاشته و به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری باشند.

دیدگاه‌ها