کد خبر : 1293979 | 13 دی 1394 ساعت 15:56 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

قطعا به فکر جذب مهره در نیم فصل دوم هستیم

ملکی: ممکن است بختیاری‌زاده عوض شود

مالک باشگاه استقلال اهواز در مورد شرایط این تیم که اصلا هم مناسب نیست توضیحاتی می‌دهد.

ملکی: ممکن است بختیاری‌زاده عوض شود
به گزارش "ورزش سه"، محمد ملکی در مورد تغییر مدیرعامل یعنی آمدن فرجی به جای یعقوبی و سپس رفتن او در ظف چند روز و برگشتن کارون یعقوبی به پست مدیریت می‌گوید:  چند روز پیش آقای فرجی نامی آمد و با ما صحبت کرد گفت برای باشگاه پول آوردم ولی شرطم برای خرج این پول این است که مدیرعامل باشگاه شوم، ما هم قبول کردیم. یعنی خود آقای یعقوبی این را قبول کرد که جایش را به آقای فرجی بدهد که این اتفاق هم افتاد. البته ما حکمی برای ایشان صادر نکرده بودیم.  خلاصه چند روزی را در باشگاه بودند و ما گفتیم که چه خبر از پول که گفت که من آمدم اینجا که فقط مدیرعامل شوم و خبری از پول نیست. حتی بلیت‌های مشهد را هم در لحظه آخر خودمان درست کردیم و او نگرفته بود تا اینکه ما او را اخراج کردیم و کارون یعقوبی دوباره به پست خود بازگشت.

او در مورد رفتن حنطه و آمدن مجدد بختیاری‌زاده ادامه داد: این‌طور پیش آمد که آقای بختیاری‌زاده دوباره بالای سر تیم آمده ولی به صورت موقت است و ممکن است مربی مجددا عوض شود.

مالک باشگاه در مورد جدایی بازیکنانشان که تعدادشان هم زیاد است می‌گوید: این بازیکنانی که الان جدا شدند زمان مدیریت آقای جهانداری رضایتنامه‌های خود را گرفته بودند و آقای جهانداری رضایتنامه آنها را داده بود و کار را برای ما سخت کرد.  البته ما قطعا به فکر جذب مهره در نیم فصل دوم هستیم و فعلا هم قرار است یک مهاجم آفریقایی بیاوریم.

ملکی در پایان افزود: تلاش من این است که به اوضاع بهبود بخشم تا در نیم فصل دوم ضرر نکنیم.

دیدگاه‌ها