کد خبر : 1293998 | 13 دی 1394 ساعت 17:00 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت سوشا حیرت زده‌ام کرد

عبدی: در کار برانکو دخالت نمی‌کنیم

سخنگو و عضو هیئت مدیره پرسپولیس از شنیدن خبر بازداشت سوشا مکانی متعجب شده و از آن اظهار بی اطلاعی می‌کند.

عبدی: در کار برانکو دخالت نمی‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"؛ جوان‌ترین عضو هیئت مدیره پرسپولیس بدون آن که حرف‌هایش را با کلیشه مخلوط و آغشته کند بر عشق مفرطش به باشگاه پرسپولیس می‌گوید و عنوان می‌دارد که هرگاه ایفای نقشی در این باشگاه به او تکلیف شود با جان و دل آن را پذیرفته و به هر مسئولیتی در تیم‌ها و مؤسسات رسمی فوتبال آن را ترجیح می‌دهد.

حسین عبدی راز موفقیت سرخ‌پوشان را همکاری و همدلی اجزا دانسته و عنوان می‌دارد: اگر مسئله سوشا مکانی در چارچوب اختیارات باشگاه قابل رفع باشد قطعاً به حل این مشکل اهتمام می‌کنیم، او اضافه می‌کند روز اولی که در باشگاه کار را برای لیگ امسال آغاز کردیم 1001 مشکل داشتیم و آنها را با تلاش هماهنگ به حداقل رسانده‌ایم.

عبدی از شایعات به ظن او بی پایه درباره او و تقابلش در باره برانکو هم می‌گوید و عنوان می‌دارد از روز اول حامی برانکو بوده و هستیم، در ارزیابی فنی هم باید گفت که  پیشرفت تیم با حضور او مشهود بوده است و باید حمایت از او ادامه دار باشد.

او در جواب این سؤال که پرسپولیس به بازیکن تازه احتیاج دارد یا خیر می‌گوید هیئت مدیره پرسپولیس حق اقتدار سرمربی خود را محفوظ نگه داشته و در کارهای او هیچ گونه دخالتی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها