کد خبر : 1294191 | 14 دی 1394 ساعت 14:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

عاشق زندگی کردن در ایران هستم

پیمنتا: گسترش قهرمان و تراکتور نایب قهرمان شود

لئوناردو پیمنتا که فصل گذشته در گسترش فولاد توپ می‌زد، در ابتدای فصل از این تیم جدا شد اما مجددا به تبریز و به جمع آبی‌پوشان این شهر بازگشته است.

پیمنتا: گسترش قهرمان و تراکتور نایب قهرمان شود
به گزارش "ورزش سه"، پیمنتا در مورد بازگشتش به گسترش فولاد می‌گوید: من از اینکه به باشگاه برگشته‌ام خیلی خوشحالم. مدیرعامل گسترش فولاد مرد خیلی خوبی است و او به هرچه که فکر می‌کند آن را انجام می‌دهد و من دوستانم را در تیم گسترش فولاد دارم. ما در کنار هم بازی می‌کنیم و به اعتقاد مربی‌مان همانند یک خانواده هستیم. ما یک هدف داریم اینکه بتوانیم امسال سهمیه آسیایی کسب کنیم. من باز هم می‌گویم از اینکه به تبریز برگشتم خیلی خوشحالم. تبریز قطعا مثل خانه من است.

او که سابقه کار با فراز کمالوند را دارد در این مورد ادامه می‌دهد: مهمترین چیز این است که من به سرمربی اعتماد دارم و این اعتماد متقابل است و از آنجایی که من دقیقا می‌دانم کمالوند چه می‌خواهد، لازم نیست زمان بگذرد تا من هماهنگ شوم. به این خاطر که من متوجه می‌شوم چه نیاز دارد. این برای من، مربی‌ام  و تیمم نکته خوبی است. بازیکنان گسترش به شکل عالی آنچه را که مربی می‌خواهد را انجام می‌دهند.

این بازیکن که فصل پیش عملکردی عالی داشت و در نیم فصل دوم 9 پاس گل داد در مورد اینکه امسال هم می‌تواند عملکرد خوبش را تکرار کند یا خیر پاسخ داد: فوتبال شغل من است و من خیلی خوشحال می‌شوم وقتی که بتوانم آن را به درستی در زمین انجام بدهم. من می‌توانم به گسترش فولاد کمک کنم و بهترین عملکردم را انجام بدهم. دادن پاس گل و فوتبال بازی کردن کار من است. اگر تیم بهتر بازی کند، امسال قطعا من می‌توانم نسبت به پارسال هم بهتر باشم. من هرگز نمی‌ایستم و هر روز بیشتر و بیشتر تمرین می‌کنم تا هر سال بهتر شوم. من اسلاید فوتبالی‌ام را هیچ وقت از دست نمی‌دهم اما من در جایی به تیم کمک می‌کنم که به من نیاز دارد. این فصل مردم و هواداران منتظر یک شگفتی باشند. بله من قطعا آن را انجام می‌دهم چون من لئو پیمنتا هستم!

وی در مورد اینکه به نظرش گسترش فولاد در انتهای فصل چه رتبه‌ای را کسب خواهد کرد می‌گوید: ان‎شاءالله جزو 4 تیم بالای جدول باشیم. ما باید برای به دست آوردن یک رتبه خوب بجنگیم. ما وقت برای قهرمانی داریم و در این مدت باید قوی باشیم و بازی به بازی پیش برویم.

پیمنتا که قبلا پیراهن تراکتورسازی را نیز برتن می‌کرد در مورد این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: تراکتور باشگاه بزرگی است. اگر این تیم فصل پیش بهتر می‌جنگید، قهرمان می‌شد. امسال آنها مقداری از زمان را از دست دادند اما می‌توانند در تعطیلی لیگ که الان است ریکاوری کنند و باز هم می‌گویم تراکتور باشگاه خوبی است، هواداران بسیار خوبی دارد. دوستان زیادی در این تیم دارم و سرمربیشان امیر قلعه‌نویی خیلی خوب در این تیم کار می‌کند. بهترین حالت این است که گسترش فولاد قهرمان شود و تراکتورسازی نایب قهرمان. برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک گسترش فولاد در پایان افزود: من برای همه تیم‌های ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا با بازیکنان و مربیان اکثر تیم‌ها دوست هستم و امیدوارم که آنها بتوانند کار خودشان را به خوبی انجام بدهند. خدا این کشور و همه مردمش را حفظ کند، من عاشق زندگی کردن در ایران هستم.

دیدگاه‌ها