کد خبر : 1294208 | 14 دی 1394 ساعت 15:00 | 39K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش روز:

رونالدو، ستاره ای خاموش در چالش های بزرگ

کریستیانو رونالدو بر خلاف فصول گذشته امسال عملکردی بسیار ضعیف در بازی های بزرگ داشته و نتوانسته حتی یک گل برای رئال در مقابل تیم های قدرتمند به ثمر برساند.

رونالدو، ستاره ای خاموش در چالش های بزرگ
به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در یکی از دشوارترین بازی های فصلش در زمین والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد و جالب اینکه بازهم نام رونالدو در میان گلزنان بازی دیده نمی شد. فوق ستاره پرتغالی تا بدینجای فصل 25 گل برای رئال به ثمر رسانده است. او با زدن 14 گل در لالیگا، پس از سوارز در جایگاه دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز با ثبت 11 گل، بهترین گلزن است؛ با این حال نگاهی به 8 بازی بزرگی که رئال تا بدینجای فصل برگزار کرده نشان می دهد که رونالدو نتوانسته در امر گلزنی موفق ظاهر شود.

رئال در لالیگا مقابل بارسلونا، والنسیا، سویا، اتلتیکو، ویارئال و بیلبائو به میدان رفته و حاصل کارش یک برد، دو تساوی و سه شکست بوده؛ جالب اینکه رونالدو در هیچکدام از این دیدارها گلزنی نکرده است. رئال در لیگ قهرمانان نیز دو بازی مهم مقابل PSG انجام داد که یک برد و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. تک گل رئال در این دو بازی نیز توسط ناچو به ثمر رسید.

شاید یکی از دلایل افت رئال در بازی های بزرگ فصل جاری، افت رونالدو در امر گلزنی باشد؛ رونالدویی که به طرز عجیبی در چالش های بزرگ این فصل رئال به ستاره ای خاموش بدل شده است.

دیدگاه‌ها