کد خبر : 1294733 | 16 دی 1394 ساعت 17:21 | 87.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان امیدواری ها به نفت و منصوریان

سومین پیام خداحافظی اینستاگرامی صادقیان

پیام صادقیان یک بار دیگر از طریق اینستاگرام به اهالی فوتبال اطلاع داد که قصد خداحافظی را دارد. البته این بار نه از باشگاه نفت که کلا از فوتبال.

سومین پیام خداحافظی اینستاگرامی صادقیان
به گزارش "ورزش سه"، صادقیان که دو فصل پیش به عنوان مهمترین استعداد فوتبال ایران به پرسپولیس آمد، در این دو سال و نیم حاشیه های مختلفی را از سر گذرانده است. او یک بار به دلیل حمله به داور محروم شده و یک بار هم درگیری فیزیکی شدیدی را با هم تیمی خود رضا حقیقی داشته است. صادقیان همچنین چند بار در حین بازی های پرسپولیس با تکل ها و ضربات عجیب حریفان را نقش بر زمین کرده و از این بابت نیز در فوتبال ایران مشهور است. البته بدون شک صادقیان از نظر فنی استعداد فوق العاده ای است که می توانست در زمره بهترین های این سالیان قرار بگیرد.

او که سال گذشته در یک پست اینستاگرامی از پرسپولیس خداحافظی کرد بلافاصله از سوی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان از در باشگاه هدایت شد و پا در میانی اطرافیان هرگز باعث تغییر عقیده برانکو نشد.

صادقیان بعد از پرسپولیس به نفت رفت تا کنار علیرضا منصوریان شروعی تازه در فوتبال ایران داشته باشد اما گذشت نیم فصل برای ابطال این ادعا کافی بود. صادقیان که امسال نمایش فنی بدی هم برای نفتی ها نداشت، هفته گذشته باز هم در اینستاگرام اعلام کرد که از نفت می رود و بلافاصله از سوی باشگاه در فهرست خروجی گذاشته شد و با وجود تقلای منصوریان تغییری در رای باشگاه به وجود نیامده است. او حالا در آخرین حرکت با درج جملاتی تند در صفحه اینستاگرامش از فوتبال خداحافظی کرده است. در حالی که هنوز مشخص نیست دقیقا علت این تصمیم ناگهانی چیست و اینکه آیا این مساله ربطی به خبر پرسروصدای این روزهای فوتبال ایران دارد یا نه؟

گفته می شد صادقیان با جدایی از نفت قصد حضور در صبا را دارد که حالا این خداحافظی عجیب و مشکوک موضوع را به سمت دیگری کشانده است. پیش از هر چیز در این مورد باید نظر مدیران نفت و شخص علیرضا منصوریان را جویا شد که بیش از دیگران با وی و مسائل مربوط به او درگیر بوده اند. نفتی که در دو هفته اخیر پرحاشیه ترین تیم فوتبال ایران بوده است.

دیدگاه‌ها