کد خبر : 1295038 | 18 دی 1394 ساعت 10:55 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش: نویدکیا به استقلال نمی‌رود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت که هافبک این تیم راهی استقلال نخواهد شد.

خوروش: نویدکیا به استقلال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رسول خوروش در خصوص مطالبی که در مورد جدایی رسول نویدکیا از سپاهان و پیوستنش به استقلال تهران مطرح می‌شود، گفت: جدایی نویدکیا از سپاهان و پیوستنش به استقلال صحت ندارد و او در سپاهان می‌ماند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ITC پادوانی و شیمبا اظهار داشت: مشکل ITC این دو بازیکن برزیلی حل شده و آنها قطعا در هفته هجدهم لیگ برتر می‌توانند سپاهان را همراهی کنند، ضمن اینکه پادوانی و پریرا همراه با تیم به اردوی ترکیه می‌آیند.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص اینکه در اردوی ترکیه چند بازی تدارکاتی انجام خواهند داد، تصریح کرد: از تاریخ 26 دی ماه تا 5 بهمن در ترکیه اردو می‌زنیم و قرار است در این اردو طبق برنامه 2 بازی تدارکاتی انجام دهیم و برای انتخاب حریفانمان در حال رایزنی هستیم.

خوروش در پاسخ به این پرسش که در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جذب خواهید کرد، گفت: ایبریچیچ که یک هافبک بوسنیایی است مورد تایید استیماچ قرار گرفته و قرارداد او تنظیم شده و تا یکشنبه به امضا می‌رسد. پس از جدایی شریفی ما یک جای خالی دیگر نیز داریم که منتظریم تا وضعیت حمودی مشخص شود و پس از آن اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم.

دیدگاه‌ها