کد خبر : 1295449 | 19 دی 1394 ساعت 19:54 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایران، امن‌ترین کشور جهان است

کفاشیان: وزارت تأکید داشت انتخابات برگزار شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش تأکید داشت انتخابات فدراسیون فوتبال در سال جاری برگزار شود.

کفاشیان: وزارت تأکید داشت انتخابات برگزار شود

به گزارش"ورزش سه" از فارس، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز در وزارت ورزش گفت: جلسه امروز در غیاب وزیر ورزش برگزار شد. البته وزیر در جلسه هیأت دولت بود و به همین دلیل در جلسه امروز حضور نداشت.

وی در مورد ادعاهای واهی عربستان و موضع‌گیری فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: کشور ایران، امن‌ترین کشور جهان است. من خودم در هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم و تا در این مورد عربستان چیزی را به صورت مکتوب پیشنهاد ندهد، نمی‌توانیم به تصمیم‌گیری خاصی بپردازیم. البته هنوز نامه مکتوبی از عربستان نه به AFC رسیده و نه به فدراسیون فوتبال ایران تا بخواهیم در این مورد موضع‌گیری خاصی انجام دهیم.

نایب رئیس AFC تأکید کرد: تا موضوعی به صورت مکتوب به دست ما نرسد، دلیلی ندارد احساساتی برخورد کنیم. اجازه دهید ابتدا پیشنهاد آنها به صورت مکتوب برسد و سپس در این خصوص به جمع‌بندی و تصمیم‌گیری پرداخته و سپس نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در جلسه امروز در خصوص مباحث مختلفی به صحبت پرداختیم از جمله بحث انتخابات و اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال که قرار است چهارشنبه آینده در مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون مصوب شود.

کفاشیان گفت: درباره بحث انتخابات نیز صحبت‌های لازم انجام شد و وزارت ورزش در این مورد تأکید داشت تا انتخابات فدراسیون فوتبال به طور حتم در سال جاری برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: البته ما نیز تاریخ 25 اسفند را برای انتخابات در نظر گرفته‌ایم که این موضوع را در مجمع مطرح می‌کنیم و اگر مصوب شود، به طور حتم انتخابات فدراسیون فوتبال امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین درباره پشتیبانی از تیم امید و شرایط صعود این تیم نیز صحبت‌های لازم به میان آمد و ما توضیحات لازم را دادیم که در این مدت تمهیدات و حمایت‌های خوبی از این تیم انجام گرفته و با اردوهای برگزار شده و امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار گرفت، بسیار امیدوار هستیم تا پس از سال‌ها بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

دیدگاه‌ها