کد خبر : 1295515 | 20 دی 1394 ساعت 01:15 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پودولسکی:بعضی‌روزنامه‌های‌ترکیه‌دروغ‌می‌گویند

درحالیکه مهاجم آلمانی گالا از مصدومیت رنج می‌برد، رسانه‌های ترک از عدم جدیت او در مداوا خبر دادند.

پودولسکی:بعضی‌روزنامه‌های‌ترکیه‌دروغ‌می‌گویند
به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پودولسکی از خود به دلیل آنچه خبررسانی غلط رسانه‌های ترک می‌خواند دفاع کرد.
این مهاجم آلمانی که در نقل و انتقالات تابستان اخیر از آرسنال راهی گالاتاسرای استانبول شد در توئیترش نوشت:" بعضی از روزنامه‌های ترکیه‌ای دروغ می‌گویند. به شایعاتی که در مورد مصدومیت من می‌پراکنند اعتنایی نکنید. روند معالجه من در آلمان بسیار خوب پیش می‌رود."
پولدی که به دلیل آسیب‌دیدگی کشاله ران و درد مفاصل در کشورش تحت معالجه است، بنا به اعلام "بیلد اشپورت" پنج هفته باید از میادین دور باشد.
این بازیکن در پاسخ به خبرنگار این رسانه آلمانی اذعان کرد:" آنچه مرا عصبانی می‌کند این است که در بعضی از رسانه‌های ترک حرف‌های بی‌اساسی درمورد مصدومیت من زده می‌شود. حتی برخی از خبرنگاران در مواجهه با مدیر برنامه‌های من ادعا کرده‌اند من در دوبی بسر می‌برم و تشخیص‌های اشتباهی در مورد آسیب‌دیدگی‌ام داده شده است که ناشی از عدم جدیت من در پیگیری آن است. وقتی می‌بینم این اخبار غلط هستند لازم است از خودم دفاع کنم."
گفتنی است دسته دیگری از رسانه‌های ترک هم این بازیکن را به دلیل اینکه به جای ترکیه در آلمان به مداوا می‌پردازد مورد انتقاد قرار داده‌اند. پولدی در اینباره نیز گفت:" من همیشه با پزشکان و فیزیوتراپ‌های اینجا سر و کار داشته‌ام و به آنها اعتماد دارم. برایم مهم بود که جایی مراجعه کنم که اطمینان داشته باشم در سریع‌ترین زمان ممکن سلامتی خود را باز خواهم یافت."

دیدگاه‌ها