کد خبر : 1295801 | 21 دی 1394 ساعت 09:48 | 219.1K بازدید | 24 دیدگاه

رونمایی از کت و شلوار مسی برای مراسم توپ طلا

غافلگیری جدید از سوی مردسال فوتبال جهان(عکس)

مسی که تا به حال 4 بار توپ طلا را برده، از سال 2008 تاکنون همواره جزو نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال بوده و هر سال به خاطر ظاهری که با آن در مراسم توپ طلا شرکت داشته، مورد توجه قرار گرفته است.

غافلگیری جدید از سوی مردسال فوتبال جهان(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، کت‌و‌شلوارهای متفاوتی که مسی هر ساله در مراسم گالای فیفا پوشیده او را در کانون توجه قرار داده و امشب هم خیلی‌ها منتظرند ببینند او با چه تیپی روی سن می‌رود. داستان کت‌و‌شلوارهای مسی در مراسم فیفا اما چیزی بیش از اینهاست. از سال 2010 که مجله فرانسوی فرانس فوتبال مسوولیت اهدای توپ طلا را با فیفا شریک شد، پنج دوره از اهدای این جایزه گذشته است و مسی در سه بار آنها این جایزه را کسب کرده است. پشت صحنه موفقیت‌های مسی برای کسب این جایزه اما داستان دیگری وجود دارد، رابطه او با دنیای مد و بخصوص با برند «دولچه و گابانا».


1085484 


مسی در هر یک از پنج حضور اخیرش در مراسم فیفا در نقش مانکنی برای تبلیغ کت‌وشلوارهای شرکت ایتالیایی دولچه و گابانا روی صحنه رفته است. مسی اما به جز این پنج مراسم، توانسته بعد دیگری از شخصیتش که درگیر مد است و کمتر کسی آن را دیده، به نمایش بگذارد.
ستاره آرژانتینی برخلاف تصویر ساده‌ای که از زندگی شخصی‌اش برای عموم مردم به نمایش گذاشته، به استفاده از کت‌وشلوارهای رنگارنگ در مراسم‌ تمایل نشان داده و نمونه بارزش ظاهری است که هر ساله در سوییس برای شرکت در مراسم توپ طلا دارد. مسی سال 2014 در صفحه‌اش در اینستاگرام نوشت: «با دوستم دومنیکو». مرد مورد نظر که در تصویر کنار مسی ایستاده بود، دومنیکو دولچه، مالک نیمی از شرکت تولیدی دولچه و گابانا است. به نظر می‌رسد که رابطه مسی و دومنیکو دولچه چیزی فراتر از یک توافق تبلیغاتی باشد.
مسی و همسرش هر دو مدل‌های این برند ایتالیایی هستند و از پوشاک D & G استفاده می‌کنند. این رابطه یا توافق دوستانه ظاهراً هیچ تاریخ انقضایی ندارد. هیچ قراردادی هم که آنها را برای مدت زمانی خاص به یکدیگر متصل کند وجود ندارد اگرچه دو طرف می‌گویند که رابطه‌شان مادام‌العمر خواهد بود.


1085485



مسی 28 ساله نشان داده که فقط مرد خط مقدم دنیای فوتبال نیست بلکه به دنیای مد و لباس هم علاقه دارد. او عملاً برای تمام مراسم‌هایی که در خارج از گود داشته باشد، با پوشاک تولید شده توسط شرکت دولچه و گابانا در انظار ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد که از انتخابش هم راضی است.
سال 2010 یعنی همان زمانی که همکاری مسی با دولچه و گابانا آغاز شد این شرکت و دو موسس آن، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا هر دو در یک بیانیه از متصل شدن برندشان با نام یکی از قهرمانان بزرگ دنیای ورزش ابراز خرسندی کردند. جالب‌ترین نکته درباره ارتباط این برند با مسی در این است که مسی در دسته بازیکنانی که ویژگی‌های تبدیل شدن به یک مدل و مانکن را دارند، بازیکنانی مثل دیوید بکام و کریستیانو رونالدو، قرار نمی‌گیرد.

1085486


چیزی که دولچه و گابانا را مجذوب مسی کرده، داستان او و پیشرفت شخصی‌اش است. دولچه و گابانا در پاسخ به این سوال که چرا آنها مسی را به‌عنوان نماد تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اند، گفتند: «دلیلش شور و انگیزه‌ای است که مسی هنگام بازی‌اش دارد.» این همان دلایلی بوده که مسی را نزدیک به یک دهه در قله فوتبال دنیا نگه داشته است. حالا به نظر می‌رسد که یک موفقیت دیگر برای مسی در راه است، آن هم یک موفقیت غیرمنتظره در دنیای مد و لباس و در این دنیا هم لئو نشان داده که می‌تواند جزو بهترین‌ها باشد.

دیدگاه‌ها