کد خبر : 1296346 | 23 دی 1394 ساعت 13:06 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

از انتقال بی‌سروصدا تا شکایت و مراحل قانونی

احتمال جدایی نانگ و سانتوس بالا رفت

مدیرعامل نفت بعد از مذاکراتی که با مدیر برنامه های نانگ و سانتوس داشت گفت: به احتمال زیاد این دو بازیکن از نفت جدا می‌شوند.

احتمال جدایی نانگ و سانتوس بالا رفت
به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه نفت باعث شد تا نانگ و سانتوس در مقابل پیشنهادهایی که از سایر باشگاه‌های داخلی و خارجی داشتند، ساز جدایی از نفت را بزنند. این درخواست جدایی البته در نیم فصل تا جایی پیش رفت که آنها با وجود اینکه هنوز یک‌ فصل از قراردادشان با نفت باقی‌مانده حاضر نشدند همراه این تیم در اردوی ترکیه حاضر شوند. منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت در این مورد گفت: باشگاه مذاکراتی را با نانگ و سانتوس داشته که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است ولی همین‌که این دو بازیکن در اردوی ترکیه حاضر نشدند نشان می‌دهد که آنها دیگر تمایلی برای حضور در نفت ندارد.

او ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی و پیشنهادانی که این دو بازیکن دارند، آنها قصد کردند تا از نفت در نیم‌فصل جدا شوند ولی تا امروز به خاطر شرایط مالی و جزئیات این انتقال‌ها به توافق نرسیده‌ایم.

وی افزود: هنوز یک فصل از قرارداد سانتوس و نانگ با نفت باقیمانده و و این دو بازیکن باید با توافق باشگاه از نفت جدا شوند. قانون به نسبت سال‌های گذشته تغییر کرده است و ما نمی‌توانیم آنها را در لیست فروش قرار دهیم و تا زمانی که انتقال بازیکنی به صورت رسمی صورت نگیرد، او بازیکن همان تیم محسوب می شود.

مدیرعامل نفت افزود: نانگ و سانتوس به صورت قانونی بازیکن ما محسوب می‌شوند و در صورتی که برای انتقال آنها به توافق نرسیم. غیبت آنها در اردوی ترکیه برایشان تبعات دارد و در صورت عدم حضور آنها ما می‌توانیم از طریق مراجع قانونی این مساله را پیگیری کنیم.

دیدگاه‌ها