کد خبر : 1296466 | 23 دی 1394 ساعت 17:13 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

پشت پرده علاقه یونایتد به گواردیولا و مسی

منچستریونایتد با فان خال روزهای خوبی را سپری نمی کند و آخرین نتیجه ضعیفی که این مربی با شیاطین سرخ کسب کرد، به شب گذشته و تساوی 3-3 مقابل تیم ته جدولی نیوکاسل بر می گردد.

پشت پرده علاقه یونایتد به گواردیولا و مسی
به گزارش "ورزش سه"، شایعات و اخبار زیادی در مورد احتمال برکناری فان خال از هدایت یونایتد شنیده می شود اما هنوز بطور دقیق مشخص نیست که موضع مدیران این باشگاه در قبال مربی هلندی تیمشان چگونه است. پیش از این از ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی فان خال نام برده می شد اما به تازگی از نام پپ گواردیولا نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی صحبت به میان آمده است.

سرمربی اسپانیایی در پایان فصل هدایت بایرن را رها کرده و رسما اعلام کرده است که دوست دارد روی نیمکت تیمی در لیگ برتر انگلیس بنشیند. از منچسترسیتی به عنوان مقصد بعدی پپ نام برده شده اما برخی منابع از این خبر داده اند که گواردیولا به دلیل اعتبار بالاتر منچستر یونایتد در سطح جهانی، دوست دارد مربی این تیم بشود.

امروز نشریه مارکا نیز در گزارشی ویژه ادعا کرد که کمپانی آدیداس که اسپانسر لباس منچستریونایتد است به شدت تمایل دارد تا گواردیولا جانشین فان خال بشود. چندی پیش مدیر این کمپانی علنا گفته بود که ارتباط اقتصادی با یونایتد کاملا خوب پیش می رود ولی از لحاظ فوتبالی شکل بازی های این تیم خسته کننده است.

مارکا گزارش داده است که آدیداس در تلاش است تا مدیران یونایتد را به جذب پپ گواردیولا و همچنین لئو مسی، فوق ستاره بارسلونا ترغیب کند و حتی حاضر است از لحاظ مالی نیز این دو انتقال را پشتیبانی کند. مسی که به تازگی توپ طلای پنجم خود را تصاحب کرده، با آدیداس قراردادی طولانی مدت دارد و مدیران این کمپانی بسیار مایلند تا او به یونایتد منتقل شود؛ با توجه به اینکه اسپانسر لباس بارسلونا، کمپانی رقیب یعتی نایکی است.

لازم به ذکر است که آدیداس سال 2014 قراردادی 10 ساله به ارزش 750 میلیون پوند با منچستریونایتد منعقد کرد که با ارزش ترین قرارداد در نوع خود در فوتبال دنیا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها