کد خبر : 1296567 | 24 دی 1394 ساعت 09:39 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات جالب فصل نقل و انتقالات

فصل نقل وانتقالات با اتفاقات مختلفش نکات جالبی را در بر داشت و همین موضوع باعث شد امسال با سال‌های پیش از لحاظ جا بجایی‌ها حائز تفاوت باشد.

اتفاقات جالب فصل نقل و انتقالات
به گزارش ورزش سه، یکی از نکات این فصل رسیدن هم تیمی‌های سابق به یکدیگر است که در زیر به آن می‌پردازیم.

استقلال؛ استقلالی‌های خوزستان به هم رسیدند

میثم مجیدی که امسال در پست دفاع چپ استقلال به میدان می‌رود ابتدای فصل از تیم استقلال خوزستان راهی تهران شد. مهدی مؤمنی که نیم فصل در نفت حضور داشت به دوست و هم تیمی سابقش یعنی مجیدی در استقلال پیوست.

ذوب آهن؛ دیدار نارنجی پوشان سابق

با پیوستن وحید محمد زاده به ذوب آهن تعداد سایپایی‌های سابق این تیم به عدد دو رسید، زیرا کاوه رضایی ملی پوش نیز فصل پیش از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به اصفهان رفت.

صبا؛ حضور مجدد اکبر صادقی

صادقی تصمیم گرفت از ذوب آهن جدا و راهی تیمی شود که در آن سابقه بازی داشته است بنابراین این بازیکن به جمع هم تیمی‌های سابقش در صبا اضافه شد. باید به این نکته اشاره کرد که اگر قاسم دهنوی در صبا ماندگار شود به همراه پیام  صادقیان از جمله پرسپولیسی‌های سابق این تیم محسوب می‌شوند.

تراکتورسازی؛ جمع یاران سابق جمع است

مهدی شریفی هم در نهایت سرباز تراکتور اعلام شد تا سومین سرباز سپاهانی این تیم بعد از حمودی و خلیل زاده لقب بگیرد، ایوب کلانتری دیگر خرید تراکتور نیز در کنار فولادی‌های تراکتور یعنی رحمانی و رفیعی قرار گرفت و اما مهدی کیانی که سابقه بیشتری نسبت به بازیکنان حال حاضر این تیم دارد با بازگشت از تراکتور یکبار دیگر به هم تیمیان سابقش مثل ایران پوریان، ثاقبی، شفیعی و ... ملحق شد. از طرف دیگر فرزاد حاتمی نیز قبلاً با فردین عابدینی در همین تراکتور و با حمودی، خلیل زاده و شریفی نیز در سپاهان هم تیمی بوده است.

گسترش فولاد؛ باز هم سامان و پیمنتا

سامان نریمان جهان با اتمام سربازی‌اش به جمع هم تیمی‌های سابقش در گسترش پیوست و لئوناردو پیمنتا نیز داستانی شبیه به او دارد، در طرف دیگر ماجرا سید مهدی سید صالحی قرار دارد که با تراکتوری‌های سابق گسترش مثل اسدی،  ابراهیمی و ... هم بازی بوده است.

فولاد خوزستان؛ حضور تراکتوری‌های نیم فصل اول

مهرداد بایرامی و احمد عبدالله زاده تقریباً در یک زمان راهی فولاد خوزستان شدند تا هم تیمی‌های نیم فصل اول در تراکتور باز هم کنار هم قرار گیرند. عبدالله زاده که به شهر خود و تیم سابقش برگشته دوستان قدیمی زیادی مثل جماعتی، انصاری، سلیمی و ... در فولاد دارد.

سیاه جامگان؛ جعفر پور مشترک بین عنایتی، علی عسگری و کریمی

مهدی جعفر پور به همراه حسین کریمی و حمید رضا علی عسگری از راه آهن راهی سیاه جامگان مشهد شدند و دوباره با هم هستند، از طرفی جعفر پور در مقطعی با رضا عنایتی مهاجم حال حاضر سیاه جامگان در یک تیم یعنی سپاهان توپ می‌زده است.

دیدگاه‌ها