کد خبر : 1296590 | 24 دی 1394 ساعت 11:00 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

خواهرخواندگی بایرن با یک باشگاه تایلندی

باشگاه بایرن با یک باشگاه متمول تایلندی برای پیمان خواهرخواندگی به توافق رسید.

خواهرخواندگی بایرن با یک باشگاه تایلندی
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته نام باشگاه وانگ‌کانای را به عنوان اولین شریک منطقه‌ای خود در تایلند ثبت کرد. قرار است همکاری با این باشگاه که تحت حمایت یکی از بزرگترین شرکت‌های شکر در کشور تایلند قرار دارد، استفاده از حقوق برندهای تجاری را در بر داشته باشد. علاوه بر آن این باشگاه مجری برگزاری جام جوانان بایرن در تایلند می‌شود. همچنین مقرر شده این تورنمنت که 2014 و 2015 در این کشور آسیایی برگزار شد، در تلویزیون این کشور هم پخش شود.
کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، دراینباره گفت:" خوشحالیم که اجازه یافتیم وانگ‌کانای را به عنوان نخستین شرکت منطقه‌ای‌مان در تایلند داشته باشیم. این همکاری و خواهرخواندگی گام مهمی در پروسه جهانی‌شدن ماست و نشان می‌دهد که بایرن توانسته خود را به عنوان یک برند بین‌المللی مطرح کند و فاصله‌اش با هواداران خارجی‌اش را کمتر کند. یورگ واکر ،قائم مقام کمیته استراتژی و جهانی‌سازی بایرن مونیخ، نیز اظهار داشت:" تایلند بازار جذابی برای ماست که از آنجا یک میلیون نفر فقط صفحه فیسبوک ما را دنبال می‌کنند. وانگ‌کانای شریکی عالی است که ما بی‌صبرانه مشتاق پروژه‌های هیجان‌انگیز مشترک با آنها هستیم."
گفتنی است جام جوانان بایرن مونیخ تورنمنتی جهانی است که این باشگاه آلمانی طی سالیان اخیر با همکاری شرکت‌های خواهرخوانده خود در کشورهایی مثل تایلند، چین، ژاپن، هند، امریکا، برزیل، اتریش، ایتالیا، روسیه و حتی خود آلمان برگزار کرده است.

دیدگاه‌ها