کد خبر : 1296598 | 24 دی 1394 ساعت 11:23 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر

با طرفداران از سد ایران می‌گذریم

قطری ها حساب خاصی روی حضور طرفداران در بازی حساس فرداشب مقابل ایران بازکرده اند.

با طرفداران از سد ایران می‌گذریم
به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی مرحله مقدماتی گروه A رقابت های زیر 23 سال آسیا فردا شب میان میزبان و ایران برگزار می شود، جدالی که برنده صعودش قطعی می شود و می تواند مدعی اول قهرمانی هم لقب بگیرد.

در آستانه این بازی سعود المهندی نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر گفت:«شکی نیست که جدال ما با ایران سخت ترین بازی این مرحله از رقابت ها خواهد بود چون حریف مان از قدرت بسیار زیادی برخوردار است اما امیدواریم با برد شیرینی که برابر چین کسب کردیم و روحیه بالای تیم بتوانیم از این آزمون دشوار هم برنده بیرون بیاییم».

المهندی ادامه داد:«برتری ایران مقابل سوریه کاملا قابل پیش بینی بود چون سوری ها در وضعیت خوبی به سر نمی برند و به خاطر شرایط کشورشان خوب تدارک ندیده بودند اما قطر با شرایطی کاملا متفاوت به مصاف ایران می رود و ما امیدواریم با حمایت طرفداران مان که مثل بازی افتتاحیه به ورزشگاه آمدند فردا ایران را هم شکست بدهیم».

نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر سپس به شرایط برگزاری رقابت ها اشاره و از کمیته ساماندهی و برگزاری رقابت ها به خاطر نظم و دقت بالا در سرویس دهی به تیم ها تشکر کرد و گفت این گونه تورنمنت ها تجربه خوبی است تا بتوانند میزبان شایسته ای برای جام جهانی 2022 باشند.

دیدگاه‌ها