کد خبر : 1296906 | 25 دی 1394 ساعت 19:32 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای وبسایت گل

خیز منچستریونایتد برای شکار خامس رودریگز

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال، در فصل جاری اوضاع چندان خوبی در این تیم ندارد و در تلاش برای بازیابی جایگاه ثابتش در ترکیب کهکشانی هاست.

خیز منچستریونایتد برای شکار خامس رودریگز
به گزارش "ورزش سه"، خامس پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی رویایی، تابستان 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و به سرعت تبدیل به بازیکن ثابت کهکشانی ها زیر نظر کارلو آنچلوتی شد. 18 گل و 17 پاس گل او در فصل گذشته البته به رئال برای دستیابی به جام کمکی نکردند اما خامس توانست ثابت کند که ارزش این را داشته که برای خریدش 80 میلیون یورو پرداخت شود.

تابستان 2015 وقتی آنچلوتی جای خود را به بنیتس داد، جایگاه خامس نیز دستخوش تحول شد. خامس که به دلیل حضور در کوپا آمریکا، بیشتر از دیگر بازیکنان رئال مرخصی تابستانی داشت، خواسته بنیتس مبنی بر بازگشت زودهنگام به تمرینات را رد کرد و همین موضوع باعث تیرگی روباط بین بنیتس و ستاره کلمبیایی شد و این روند تا روز اخراج بنیتس نیز ادامه داشت.

خامس زیر نظر بنیتس به اولین تعویضی رئال تبدیل شده بود و گاه حتی بازی را از روی نیمکت نیز آغاز می کرد. این مساله باعث افت کیفی محسوس خامس شد تا جاییکه او حتی در اولین بازی رئال زیر نظر زیدان نیز در نیمه دوم بجای ایسکو وارد زمین شد.

همه این اتفاقات باعث شده تا خامس از اوضاع خود در رئال راضی نباشد و این مساله را با ژرژ مندس، ایجنت مشهور خود که بهترین ایجنت فوتبالی دنیا نیز محسوب می شود در میان گذاشته است. از سوی دیگر مدیران منچستریونایتد نیز مدت هاست که خامس و شرایط او را زیر نظر دارند و با توجه به ارتباط نزدیکشان با مندس، مطلع شده اند که شانسشان برای جذب ستاره کلمبیایی بیشتر از همیشه است.

طبق ادعای وبسایت گل، در صورت ادامه روند بد خامس در رئال، منچستریونایتد در تابستان آتی، با پیشنهادی بالا برای به خدمت گرفتن وی اقدام خواهد کرد. حتی محرومیت رئال از خرید بازیکن در تابستان 2016 نیز مانع این امر نخواهد شد وقتی خامس از ادامه حضورش در تیم مادریدی راضی نیست. یونایتد قصد دارد با جذب خامس، میانه میدان خود را تقویت کرده و برای قهرمانی لیگ برتر 2016-2017 بجنگد.

دیدگاه‌ها