کد خبر : 1297039 | 26 دی 1394 ساعت 13:19 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

اقرارنامه‌ای که مشکل‌ساز شد

شکایت خونه به خونه از بازیکن خاطی

میرشاد ماجدی مدیر تیم خونه به خونه عنوان کرد از میلاد جهانی به خاطر تخطی از قانون شکایت می‌کنیم و تا گرفتن حکم هم پافشاری خواهیم کرد.

شکایت خونه به خونه از بازیکن خاطی
ماجدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: میلاد جهانی بازیکن خونه به خونه است و هنوز به ما قرارداد  دارد ولی او در نیم‌فصل عنوان کرد که قصد جدایی از ما دارد. باشگاه هم به او گفت درصورتی‌که به تیم‌های هم‌گروه ما نرود مشکلی در رابطه با این انتقال وجود ندارد.

او ادامه داد: بعد از جهانی باشگاه آلومینیوم اراک را معرفی کرد و مابعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که او می‌تواند به این تیم برود.

وی افزود برای صدور رضایت‌نامه جهانی ما از او اقرارنامه‌ای گرفتیم که در آن قیدشده بود. جهانی فقط می‌تواند به تیم آلومینیوم برود، ولی نمی‌دانم در میان راه چطور کار غیرقانونی صورت گرفت و جهانی به صنعت نفت آبادان که از رقبای خونه به خونه است، پیوست. این خیانت‌درامانت است و ما به کمیته انضباطی در رابطه با این پرونده شکایت می‌کنیم و تا آخر و گرفتن حکم محرومیت هم ایستاده‌ایم.

مدیر خونه به خونه در پایان گفت: این اقرار نامه در باشگاه موجود است و اگر لازم باشد ما این مطلب را در اختیار ورزش سه می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها