کد خبر : 1297109 | 26 دی 1394 ساعت 15:40 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

واکنش تند زین الدین زیدان به محرومیت رئال

رئال مادرید دو روز پیش به دلیل آنچه عدم رعایت قوانین در جذب بازیکنان زیر 18 سال خارجی عنوان شده، از سوی فیفا به محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی آتی محکوم شد.

واکنش تند زین الدین زیدان به محرومیت رئال
به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب و البته عجیب اینجاست که در لیست بازیکنانی که به شکل غیرقانونی جذب رئال شده اند، نام دو فرزند زیدان نیز به چشم می خورد.

سرمربی رئال که در نشست خبری بازی با خیخون شرکت کرده بود، در مورد محرومیت فیفا گفت:" این محرومیت واقعا مضحک است. من همراه فرزندانم سال هاست که در اسپانیا و مادرید ساکن هستیم و مهم این است که به خودمان اطمینان داریم و خیال من از این بابت راحت است. مطمئنم که این مشکل طی هفته آینده حل خواهد شد.
مسلما از این مساله ناراحتم و قبول کردن برخی چیزها دشوار است ولی گفتم که از بابت حل شدن این مشکل، خیالم راحت است. در این مورد باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد و این مشکل فقط به خود من مربوط نیست چون اسامی بچه های دیگری غیر از فرزندان من نیز در لیست فیفا وجود دارد."

بازی مقابل خیخون:" باید از همان ابتدا بازی را با قدرت شروع کنیم چون خیخون حریف ساده ای نیست و تیمی است که فوتبال خوبی بازی می کند."

وضعیت رونالدو:" شرایط رونالدو خوب است و همه اطمینان من را با خود دارد. از داشتن او بسیار خوشحالم."

بیرون ماندن از کوپا دل ری:" این یک بدشانسی است که در کوپا دل ری حضور نداریم ولی از این فرصت برای کار و تمرین بیشتر استفاده می کنیم."

علاقه به جذب پوگبا:" پوگبا بازیکن خوب و بزرگی است ولی من از داشتن بازیکنانی که در اختیارم هستند راضی و خوشحالم."

توپ طلا:" من بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار دارم."

مشکل مدرک مربیگری بتونی به عنوان کمک اول
:" دیوید بتونی دوست و همکار قدیمی من است اما ما یک گروه هستیم و افراد زیادی به من کمک می کنند. به دلایلی فعلا بتونی کمک اول من نیست."

مربی رئال در صورت اخراج شما از روی نیمکت:" من در هنگام بازی اخراج نمی شوم اما اگر این اتفاق بیفتد ما "چندو" را داریم. بتونی دستیار اول من نیست او یکی از کسانی است که در تیم مربیگری به من کمک می کند."

دیدگاه‌ها