کد خبر : 1297643 | 28 دی 1394 ساعت 16:38 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوهنورد:

حاضر بودم قرارداد یک روزه با گسترش ببندم

بازیکن تازه وارد گسترش فولاد می‌گوید آنقدر امکانات این باشگاه بالاست که حاضر بوده برای یک روز هم شده برایشان بازی کند.

حاضر بودم قرارداد یک روزه با گسترش ببندم
سیامک کوهنورد در مورد جدایی از راه‌آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: یک فصل و نیم خیلی خوب را در تیم بی‌حاشیه راه‌آهن بودم و احساس راحتی زیادی داشتم. اما بستر کار دیگر فراهم و شرایط مهیا نبود. از مسوولین تیم کمال تشکر را دارم.  با همکاری آقایان صادق‌پور، رمضانی، خلف توانستم جدا شوم آنها خیلی به من کمک کردند. داشتم از لحاظ مالی و فوتبالی متضرر می‌شدم گرچه بخش مالی‌اش زیاد برایم مهم نبود و جدا شدم تا به نوعی به فوتبالم ضربه نخورد.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش راه‌آهن امسال به لیگ دسته اول سقوط می‌کند یا خیر پاسخ داد: از الان که نمی‌‌توان نظر داد، من  فصل قبل در راه‌آهن چنین شرایطی را تجربه کردم. امسال شرایط لیگ به گونه‌ای است که نمی‌شود گفت چه تیمی از الان افتاده حتی نمی‌توان گفت استقلال اهواز که بیشتر بازیکنانش را از دست داده راهی لیگ یک می‌شود. ولی از طرفی امتیازات تیم‌های پایین جدولی با صدرجدولی زیاد شده و به این راحتی‌ها نمی‌شود جبران کرد. دعا می‌کنم هم‌تیمی‌هایم در نیم فصل دوم موفق باشند زیرا راه‌آهن تیم ریشه‌داری است و حیف است که در لیگ‌برتر نباشد.

کوهنورد در پایان در مورد پیوستن به گسترش فولاد افزود: برایم مهم نبود مدت و مبلغ قراردادم چقدر است. اگر شده بود برای یک روز هم به گسترش می آمدم زیرا ساختار قوی دارد و تیم حرفه‌ای است. در این دو روز که به آنجا رفتم متوجه این قضیه شدم.  این باشگاه‌ها زیرساخت‌های حرفه‌ای را رعایت کرده، از طرفی تعریف آقای کمالوند را شنیده بودم دوست داشتم با ایشان کار کنم تا به فوتبالم کمک شود. تا به حال یک بار بیشتر در استادیوم گسترش فولاد قدم نگذاشته بودم ولی دیروز که به آنجا رفتم باز هم تاکید می‌کنم شاهد ساختار قوی باشگاه گسترش فولاد تبریز بودم. از هتلی که برای بازیکنان می‌گیرند گرفته تا شرایط زمین تمرین، همه چیز عالی است. در ضمن آنها تیمشان را خوب بسته‌اند من هم به عنوان عضو کوچک می‌خواهم در کسب جایگاه خوب خدمت کنم. از کادرمدیریتی باشگاه و آقایان سمندر و زنوزی کمال تشکر را دارم.

دیدگاه‌ها