کد خبر : 1297848 | 29 دی 1394 ساعت 12:58 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

دغاغله: در فولاد مشکلات زیادی داشتم

مهدی دغاغله می‌گوید به دلیل مشکلاتی که در دوران حضورش در اهواز به او غلبه کرده بود، تصمیم گرفت از فولادخوزستان جدا شود و بتواند روزهای جدیدی را در تیم سایپا آغاز کند.

دغاغله: در فولاد مشکلات زیادی داشتم
دغاغله در مورد جدایی‌اش از فولادخوزستان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: به نظر من این جدایی به نفع هر دو طرف بود یعنی هم من و هم فولادخوزستان. به دلیل فشارهایی که در آنجا روی من بود جدا شدم، امیدوارم با انتخاب سایپا بتوانم نیم فصل اول را جبران کنم.

او در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت سایپا را انتخاب کند ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شد سایپا را به عنوان تیم جدیدم انتخاب کنم آرامشی است که این تیم دارد و بچه‌هایی که چند سال است در کنار هم هستند. آنها می‌توانند به من کمک کنند و من هم متقابلا می‌توانم به سایپا کمک کنم تا ان‎شاءالله امسال سهمیه آسیایی را بگیریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد می‌تواند در تیم سایپا به دوران اوج خودش برگردد یا خیر پاسخ داد: من تلاش خودم را می‌کنم یکسری مسائل و مشکلات شخصی در اهواز برای من پیش آمد که روی من تاثیر گذاشته بود که واقعا انتظار نداشتم آن مشکلات و فشارها بر من غلبه کند و یک درصد هم فکر نمی‌کردم چنین مشکلاتی برایم به وجود بیاید. امیدوارم بتوانم با آرامش که در تیم سایپا پیدا می‌کنم بتوانم مجددا خودم را اثبات کنم.

وی که علاوه بر فولاد در ملوان هم زیرنظر دراگان اسکوچیچ کار می‌کرد در مورد اینکه نظر اسکوچیچ درباره رفتنش چه بود اینگونه توضیح می‌دهد: من با آقای اسکوچیچ صحبت کردم ایشان خیلی ناراحت بود اما طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم موافق جدایی‌ام از فولاد شد. شخصا ایشان را دوست دارم و یک احترام متقابل بین ماست و امیدوارم تا ابد پابرجا بماند.

دغاغله در پایان افزود: از آقای مجید جلالی و فرهاد پورغلامی به دلیل اعتمادشان به من و همچنین از مدیریت باشگاه سایپا تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها