کد خبر : 1297941 | 29 دی 1394 ساعت 17:36 | 156.2K بازدید | 5 دیدگاه

گلر نفت پیش از سی‌ام به تهران نمی‌رسد

بیرانوند ـ پرسپولیس؛ پایان

در حالی که علیرضا بیرانوند شرایط ویژه‌ای در اردوی نفت پشت سر می‌گذارد و در عین زمزمه حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد اما این اتفاق مسلما رخ نخواهد داد.

بیرانوند ـ پرسپولیس؛ پایان
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که روز گذشته با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی نفت برابر حریف آلمانی از سوی کادرفنی تنبیه انضباطی شد، گفته می‌شد در حال تدارک مذاکرات و عقد قرارداد با پرسپولیسی‌هاست اما مسلما او قادر نخواهد بود تا پایان وقت اداری نقل و انتقالات در ایران حضور یابد.

نفتی‌ها امروز در پایان اردوی خود در آنتالیا به سمت استانبول عزیمت می‌کنند تا فردا صبح به ایران بازگردند. بیرانوند که امروز همراه دیگر بازیکنان این تیم در اردو بود، ساعت 20 به وقت ترکیه به همراه تیمش به استانبول عزیمت می‌کند و در ادامه با اقامتی کوتاه در این شهر صبح فردا به ایران بازخواهند گشت.

این در حالی است که گفته می‌شد احتمال خروج بیرانوند و حضور او در تهران وجود دارد اما پاسپورت گلر ملی‌پوش نفت در اختیار مسوولان این تیم است و او قادر نخواهد بود جدا از سایرین اردو را ترک کند. همچنین تا به این ساعت هیچ مذاکره مثبتی برای دریافت رضایتنامه بیرانوند توسط مدیران دو تیم صورت نگرفته.

با این حال در صورت جدایی بیرانوند از اردوی نفت نیز او قادر نخواهد بود با توجه به پروازهای موجود پیش از ساعت 24 خود را برای عقد قرارداد با تیم ایرانی به تهران برساند.

دیدگاه‌ها