کد خبر : 1297996 | 29 دی 1394 ساعت 20:24 | 176K بازدید | 6 دیدگاه

پرونده نقل و انتقلات استقلال بسته شد

بررسی دو گزینه برزیلی برای استقلال

مدیرعامل استقلال اعلام کرد باشگاه استقلال تا پایان زمان نقل و انتقالات (ساعت 24 امشب) بازیکنی را جذب نخواهد کرد. به این ترتیب پرونده استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بسته شد.

بررسی دو گزینه برزیلی برای استقلال
به گزارش "ورزش سه"، با صحبت های افشارزاده استقلال تنها این شانس را دارد که در روزهای آینده با بازیکنان آزاد خارجی به توافق برسد. افشارزاده اعلام کرده است بازیکنانی مثل نویدکیا و تیموریان به استقلال نخواهند آمد.
متن کامل گفت و گوی افشارزاده با سایت استقلال را بخوانید:

آندو پیشنهاد مالی ما را قبول نکرد

آندرانیک تیموریان از بازیکنان خوب فوتبال ماست و امروز (سه شنبه) جلسه خوبی را با وی و برادرش داشتیم. در این جلسه نقطه نظرات طرفین مطرح شد و ما در نهایت پیشنهاد مالی خود را ارائه دادیم ولی مورد موافقت تیموریان قرار نگرفت. به این ترتیب عملا جذب آندو به استقلال منتفی شد.

با دو گزینه خارجی مشغول مذاکره هستیم

قطعا ما تیم را برای نیم فصل دوم تقویت می کنیم. ما به دنبال جذب بازیکن هستیم ولی پرونده جذب بازیکن داخلی برای ما بسته شده است و ما به دنبال یک یا دو بازیکن خوب خارجی سطح بالا هستیم. در حال حاضر هم رایزنی لازم برای حضور یک پلی میکر در سطح بالا انجام شده است و برای مذاکره با چند گزینه دیگر خارجی مد نظر آقای مظلومی هم رایزنی لازم صورت گرفته است و به محض قطعی شدن این بازیکنان به صورت رسمی نامشان را اعلام می کنیم.

نویدکیا استقلالی نمی شود

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور نویدکیا در استقلال وجود دارد یا نه، اظهار کرد: همانطور که گفتم پرونده جذب بازیکن داخلی برای ما بسته شده است و تنها امکان جذب بازیکنان خارجی برای ما وجود دارد.

دیدگاه‌ها